Nachtelijke shelf Smilde 02-08-2012

Topic gezien door 3282 bezoekers
Gestart door Tallrunner, do 02 aug 2012 - 13:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tallrunner

Geen superfoto' s maar wat een geweld kwam uit deze shelfcloud!

arjanbruggink

Mooie foto's alsnog. Ik heb dit niet vast kunnen leggen, accu leeg van m'n camera.
En nog het grappige, ik had net de Kymmelswijk verlaten om foto's te maken op de Boerenlaan toen dit geweld kwam aanzetten.
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Tallrunner

Hey Arjan,

Dat is inderdaad grappig ja want ik kwam waarschijnlijk vlak achter je aan toen je richting Boerenlaan ging. Deze foto's zijn genomen vanaf de Kymmelswijk bij de stronttank!

arjanbruggink

Ik heb vlakbij het begin gestaan, bij een oprit naar een weiland. Is me stekkie aldaar. Maar stond er al vanaf half 1. Een uur later stond ik aan de Boerenlaan.
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

alaind86

Al dan nog kun goed de structuren van de shelf zien!

GekkeLeo

Wat een dreiging straalt zo'n shelf uit, heerlijk!

Tyshane

Stevige wolkenformatie, inderdaad erg dreigend! Mooi om te zien!

Marcel

Wat een monster, super dat je hem hebt weten vast te leggen!
Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

zorba

Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

sandra-zwolle


Tallrunner

Dank allemaal! Ik had hem in eerste instantie niet eens in de gaten maar toen hij werd belicht door de weerlichten was dat wel een holy s**t moment :o!

Edit: Ik had hem over me heen laten komen...dat is wel apart als je dan in een kleine suzuki zit.

Tyshane

Citaat van: Tallrunner op do 02 aug 2012 - 17:58
Dank allemaal! Ik had hem in eerste instantie niet eens in de gaten maar toen hij werd belicht door de weerlichten was dat wel een holy s**t moment :o!

Ja grappig, herkenbaar iets. Dan zie je pas ineens wat er eigenlijk op je afkomt of over je heen schuift. ;)

Tallrunner

Citaat van: arjanbruggink op do 02 aug 2012 - 15:22
Ik heb vlakbij het begin gestaan, bij een oprit naar een weiland. Is me stekkie aldaar. Maar stond er al vanaf half 1. Een uur later stond ik aan de Boerenlaan.

Oh jij stond dan meer richting de Veenhoopsbrug? De balustrade van het paddock op het circuit is trouwens ook een leuke plek om te spotten en je staat nog droog ook!

Tallrunner

Citaat van: Tyshane op do 02 aug 2012 - 18:01
Ja grappig, herkenbaar iets. Dan zie je pas ineens wat er eigenlijk op je afkomt of over je heen schuift. ;)

Haha ja, ik bleef tot het allerlaatste moment buiten staan maar bij het gustfront ben ik toch maar in de auto gaan zitten. Ik hoop dat het morgen ook weer feest is want dan ben ik de hele dag vrij. Dus de kaarten en de radars in de gaten blijven houden.

Tyshane

Citaat van: Tallrunner op do 02 aug 2012 - 18:24
Haha ja, ik bleef tot het allerlaatste moment buiten staan maar bij het gustfront ben ik toch maar in de auto gaan zitten. Ik hoop dat het morgen ook weer feest is want dan ben ik de hele dag vrij. Dus de kaarten en de radars in de gaten blijven houden.

Ja scheelt wel als je vrij bent en de tijd hebt, kan je er even helemaal in opgaan. Komende dagen volgens mij nog genoeg kansen, dus genieten maar weer!  8)

Powered by EzPortal