AEO Photo Lightning Trigger 3.0 Pro

Topic gezien door 8612 bezoekers
Gestart door Oxize, di 24 jul 2012 - 19:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Oxize

Citaat van: Sven op di 17 feb 2015 - 23:00
X-rite wat? En zoals jij hem erin hebt zitten heb ik nu ook, maar heb het al 2 keer gehad. Maar goed heb die batterijtjes nu op dezelfde manier als jou zitten, gewoon ernaast. Verder niks op aan te merken verder de trigger zoals gezegt.
X-rite Colormunki display. Om je monitor te kalibreren met de juist helderheid en kleuren. Zodat je foto's die je print via een fotolab, precies hetzelfde overkomen als op je beeld.



En die trigger. Gewoon ff stukje schuim op die schakelaar leggen. Kan ie niet meer bewegen.
Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Lightning_Glenn

Ben heel erg benieuwd hoe jullie foto's eruit zien gemaakt met deze trigger.
Ik wil er ook 1 aaschaffen, maar moet nog overtuigd worden dat het het geld waard is  :-\

Sven

Citaat van: Lightning_Glenn op wo 18 feb 2015 - 18:11
Ben heel erg benieuwd hoe jullie foto's eruit zien gemaakt met deze trigger.
Ik wil er ook 1 aaschaffen, maar moet nog overtuigd worden dat het het geld waard is  :-\

Het zijn niet mijn foto's maar wel foto's gemaakt met de trigger

https://www.flickr.com/photos/gplimages/sets/72157627646230159/

Bijbehorend flimpje waar je de trigger in actie ziet, waar die foto's uitkomen




Ik zelf heb nog geen goede mogelijkheid gehad om de trigger te testen met onweer.
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Oxize

En dan heb je van die hopeloze gevallen (anti-trigger personen) die zeggen dat je zijkanalen van onweer met triggers niet kan fotograferen, wat totaal onzin is. Mijn site, en het flicker account van die gast bewijst het tegendeel. De trigger gaat al af in de voor-ontlading waarin normaliter geen zijkanalen bevinden, en zodra de hoofd-ontlading komt, staat de camera al klaar om een exposure te nemen.

Er zijn andere triggers waarvan ik de naam niet durf (turkse trigger) te noemen, veel en veel trager zijn. Er zijn wel wel een aantal video's met de versie 3.0 te vinden, en anders maak ik zelf wel een keer een filmpje met mijn telefoon in actie de komende lente.

In jouw geval Glen is alleen de 4.0 nog te koop:


Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Lightning_Glenn

Bedankt mannen, voor jullie input, heb de 4.0 pro besteld  8)
Lees alleen maar goede dingen hierover, heb een aantal super foto's gezien die overdag zijn gemaakt met behulp van dit apperaatje.

Glenn 

Powered by EzPortal