11-12/07/2012 omgv Oosterwolde FRL

Topic gezien door 3739 bezoekers
Gestart door Dennis, wo 11 jul 2012 - 21:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis

Omdat ik altijd naar de lucht kijk........ ;)

Marsel

Fijne platen Dennis, geeft mooi het polaire sfeertje weer. Je ziet aan de omgeving dat het zomer is, maar de kleuren in de lucht zeggen even iets anders (op de 3e na dan).

Even een testje, een simpel fototje met de mobiel vanuit R'dam:

Marlieke

Je bent niet de enige die (vrijwel) altijd naar de lucht kijkt. Fietste gisteravond zelfs bijna tegen een grote zwerfkei op een rotonde aan.  ;D

Maar ik zie bij jouw foto's dat het allemaal wel loont om naar de lucht te kijken! Mooie foto's!
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Dennis

Citaat van: Marlieke op do 12 jul 2012 - 11:44
Fietste gisteravond zelfs bijna tegen een grote zwerfkei op een rotonde aan.  ;D


Oei dat is dan schrikken - idd dan beter naar de weg kijken ;)

Dennis


Marlieke

Citaat van: Dennis op vr 13 jul 2012 - 08:45
Oei dat is dan schrikken - idd dan beter naar de weg kijken ;)

haha ik vond het meer lachen dan schrikken... moet toch altijd lachen wanneer ik val om welke reden dan ook. Kan dan helemaal in een deuk liggen en mijn man kijkt me dan altijd aan van: jij bent niet helemaal goed geloof ik...  ;D

Maar ook je foto van daarnet is erg mooi!
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Dennis


Tyshane

Mooie wolken en prachtige kleuren, ja ik kan ook altijd genieten van het wolken-schouwspel!

Dennis

Citaat van: Tyshane op vr 13 jul 2012 - 10:16
Mooie wolken en prachtige kleuren, ja ik kan ook altijd genieten van het wolken-schouwspel!

Zo kan een periode van zomer ook heel wat voorschotelen - niet alleen maar de zon en 30+ graden :)

Tyshane

Citaat van: Dennis op vr 13 jul 2012 - 10:40
Zo kan een periode van zomer ook heel wat voorschotelen - niet alleen maar de zon en 30+ graden :)

Inderdaad, zeker met het weer deze zomer, met al die onstabiliteit, dat is een broedkamer voor mooie wolkenluchten. Heerlijk! B)

Leon Eikenaar

Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar

Dennis

Citaat van: AOT op vr 13 jul 2012 - 11:16
Prachtige foto's Dennis!  8)

THNX (de eerste 4 foto's zijn genomen met een bovenkamer-temp van bijna -30 op 5KM)

Erwin Kats

wat jij op foto 3 hebt vast gelegd heb ik hier ook gehad !
Voor de rest zijn het mooie foto's.
Canon eos:         Canon EF:
1DmkIIN              17-40 f4 L 1DmkIII               24-105 f4 L IS   

Resident Evil

haha herkenbaar probleem! indd dan loop je wel de kans om de weg te missen XD

Mooie foto's!

Groetjes Lynette
Follow me on twitter https://twitter.com/Lynetterensen
#woont in Zuid  Holland Zuid #arkel


Powered by EzPortal