CG festijn van 06-07-2012 te Zaltbommel

Topic gezien door 7250 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 06 jul 2012 - 10:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ramon Oost


JorisK

Mooi hoor! Wat een mazzel heb je gehad ;)

Chase-Stormer

Hele mooie foto's Jan !
Je valt daar wel telkens met de neus in de boter he in Zaltbommel, maakt niet uit wat voor weer het is... het komt bij je op bezoek  ;D

Weerfreak 1337


Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Etienne112

egt schitterende foto's !!!!!!!! zag de eerste net op RTL weer :d mega gaaf !!!
Sony Alpha A580 + Sony Alpha VGB50AM Vertical Grip + Sigma 50-500mm F4.5-6.3 APO DG OS HSM + Tamron

mrhanky

Ik had al op twitter gereageerd maar doe het hier ook nog maar even. Mooie foto's!!

Oplossing voor de bewogen foto's is idd een steviger statief of hang er wat aan (onder mijn kop zit een haak waar ik een tas aan kan hangen).


Oxize

Een van je betere onweerfoto's Jan! Mooi genomen. Gisteren hier niks gehad terwijl oosten de beste parameters had. Zo zie je maar weer dat onweer altijd maar now-casten is.

Op naar de volgende onweersplaten! Keep them comming.
Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

donderblond

"Because all I have left is the voice of the wind
Blowing through the door of our house!"

Jan van Ooijen

Daarnet zag ik in mijn ooghoeken wat weerlichten, snel camera gepakt en maakte deze oplichtende CB met ijskapjes. De afstand van de bui was ongeveer 100 kilometer (noordwest). Voor een groter formaat klik hier





Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

ChielDeventer



densta


Oxize

Citaat van: Jan van Ooijen op za 07 jul 2012 - 00:00
Daarnet zag ik in mijn ooghoeken wat weerlichten, snel camera gepakt en maakte deze oplichtende CB met ijskapjes. De afstand van de bui was ongeveer 100 kilometer (noordwest). Voor een groter formaat klik hier



Had je een video van moeten maken Jan, was mooi geweest :)
Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member


Jan van Ooijen

Citaat van: Oxize op za 07 jul 2012 - 09:00
Had je een video van moeten maken Jan, was mooi geweest :)

Ben meer van de foto's, video is zo simpel ;) Hou er van om met camera bezig te zijn
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Diem


Frenky


Tyshane

Mooi ook die laatste plaat, met een subtiel weerlichtje er in...

Powered by EzPortal