Epic sunset between thunderstorms

Topic gezien door 4730 bezoekers
Gestart door danny90, wo 04 jul 2012 - 22:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

danny90

Hier in domburg, in het westen van zeeland, ging het even flink tekeer met onweer, grote brand na blikseminslag hier in een huis in het vakantiepark naast het dorp en belachelijk harde donders gehoord. Helaas.... stond ik in de keuken van het restaurant waar ik werk en kon ik alle mensen gaan helpen die het noodweer ontvluchten, heb dus alleen meegekregen dat het hard regende en wat dikke dikke klappen gehoord, na die klappen vlogen er 4 brandweer auto's langs

Ik baalde flink maar onderweg naar huis zag ik een prachtige gloed boven de duinen uitsteken, snel mn camera gepakt en richting de duinen gefietst en eenmaal daar aangekomen zag ik wel één van de mooiste zonsondergangen die ik gezien heb tot nu toe!




Stephanie


Chase-Stormer

Citaat van: Stephanie op wo 04 jul 2012 - 23:05
Wauw, mooie platen hoor!

Je haalt me de woorden uit mn mond

Hele mooie platen heb je daar danny90 !

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

jeffrey83


JorisK


Tyshane

Mooie zonsondergang en prachtige platen, heerlijk!

MSB

Mooi foto, oh ik wou dat ik aan de zee woonde :'(
Lang leven de winter

Michiel Wesselink


Marsel

Zeker mooi foto's! Geeft een mooie zomerse sfeer zo met die lange natte grassprieten op de voorgrond terwijl wat verderop die dieprode gloed zichtbaar is. :)

Citaat van: MSB op do 05 jul 2012 - 00:09
Mooi foto, oh ik wou dat ik aan de zee woonde :'(

Ik ben -meteorologisch gezien- toch blij dat ik niet direct aan zee woon.  Zelfs in Rotterdam  hebben we al vaak genoeg 'last' van de walmbak. In de zomer blijven onweersbuien vaak uit (een enkele uitzondering daargelaten) en in de winter heeft het kwik met een paar knopen aanlandige wind al moeite om onder nul te blijven.....
Voor de mooie vergezichten en de grote hoeveelheid zon in het zomerhalfjaar zit je aan de kust uiteraard wel weer goed :).

Lightning_Glenn

Mij een beetje teveel saturation en hierdoor is er ook veel ruis ontstaan.
Ik hou meer van hoe het er werkelijk uit heeft gezien, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Marlieke

Wow, wat een mooie foto's! Erg mooie zonsondergang! Kan zo opgestuurd worden als een prachtige ansichtkaart!
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

danny90

wouw bedankt allemaal!  :D

Citaat van: Lightning_Glenn op do 05 jul 2012 - 09:04
Mij een beetje teveel saturation en hierdoor is er ook veel ruis ontstaan.
Ik hou meer van hoe het er werkelijk uit heeft gezien, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Ik heb een beetje contrast toegevoegd en een tikje lichter gemaakt, niet heel veel veranderd dus!

Resident Evil

Follow me on twitter https://twitter.com/Lynetterensen
#woont in Zuid  Holland Zuid #arkel

mariorentmeester

Nabij Mddelburg
@MRFotografie

Oxize

Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Leon Eikenaar

Ik sta er verbaast na te kijken :P
ziet er echt prachtig uit!  8)
Good job!
Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar

danny90


mroffica

zo heel erg mooi heb ze allemaal ff gepikt voor m'n weerfoto gallerij 8)
For the love of LiGhTnInG

Flitz

Dit is ansichtkaartenmateriaal. Mooi.

Powered by EzPortal