28 Juni 2012 - "Ongeluk? Maak er iets anders mooi van!" | Volledige Timelapse !

Topic gezien door 2962 bezoekers
Gestart door Mikal, vr 29 jun 2012 - 12:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mikal

Hallo!

Met de titel wil ik graag beginnen, na geen onweer te hebben gehad, hadden we toch nog wat anders mooi, de zon! Met de wolken erbij werd het echt een plaatje.

Hierbij heb ik ook nog een Timelapse van zo'n 40-50 minuten die ik nog ga versnellen van de Zon, maar dat duurt nog even..
Enjoy the Pictures ;)

Hier heb ik dan de volledige video van de Timelapse!


En nog een Timelapse van mijn broer, wou hij er graag bij hebben..










SniperEye


MarcS


Tyshane

Mooie foto's en echte sfeerplaatjes. Ik vind de positieve ombuiging (omdenken) wel een goede manier van doen; goeie instelling. En het levert gelijk weer mooie plaatjes! :) Wel 'schrok' ik even van de titel, ik dacht echt aan een ongeluk...

hj32

Hahaha tyshane, das nou het publiek pakken met een pakkende titel :D ;)
Respect voor je attitude mikal mooie pica's!

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Ramon Oost


Mikal

Bedankt voor de leuke reacties!
Altijd positief blijven als er opeens niks kwam.

Morgen de hele dag vrij van het werk, dus genoeg tijd om bezig te gaan met de Timelapse! Alles is al overgezet, nu nog de bewerking.. Eerst het programma opnieuw installeren waarmee ik het ga versnellen en dan alles versnellen, 30-35 minuten film materiaal, 6 GB groot.. Vandaag nog online dus.. (vanmiddag.. nu niet)

edit: Video online! :)

Oxize

Beide netjes gedaan. :)

(Pas wel op dat je camera niet beweegt tijdens een timelapse sessie)
Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Mikal

Ja ik weet het, maar er kwamen de hele tijd trucks langs en die waren heletijd breder dan dat weggetje dus moest heletijd weer een stukje aan de kant..

Powered by EzPortal