Funnel 21-06-2012 NRW

Topic gezien door 2069 bezoekers
Gestart door alaind86, do 21 jun 2012 - 22:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

alaind86

Funnel 21-06-2012 NRW
10 Km ten noord oosten van Koningsbosch gemaakt om 20.30. Lijkt veel op een funnel maar of hij de grond raakt is niks over bekend. Maar toen kwam al snel een regen gordijn waardoor je het niet meer zag.


Michaeltje1986

Wat is da toch in koningsbosch? :o nieuwe tornado alley? :P Tis altijd wel raak daar he

SniperEye

20.30 uur? Kan dat afkomstig zijn uit de cel die T-inus en ik eerder spotten bij Peer (Belgiƫ)?

alaind86

Citaat van: SniperEye op vr 22 jun 2012 - 12:53
20.30 uur? Kan dat afkomstig zijn uit de cel die T-inus en ik eerder spotten bij Peer (Belgiƫ)?
Ja klopt dat is dezelfde cel.

alaind86

screenshot van gemaakt en wat bewerkt zodat je het beter kan zien

Tyshane

Moeilijk te zien hoor, ook na de bewerking. Ik heb zelf even het contrast wat verhoogt en de kleuren er uitgehaald en dan zie ik rechts van het midden, boven die 'paal', iets wat op een tuba / funnelcloud lijkt. Doel je daar op?

alaind86

Citaat van: Tyshane op vr 22 jun 2012 - 23:36
Moeilijk te zien hoor, ook na de bewerking. Ik heb zelf even het contrast wat verhoogt en de kleuren er uitgehaald en dan zie ik rechts van het midden, boven die 'paal', iets wat op een tuba / funnelcloud lijkt. Doel je daar op?
Ja dat klopt, dat is het gene waar het omgaat :) Helaas was het maar kort te zien ivb de regen en (te) ver weg.

Powered by EzPortal