Weerfoto's van 21 juni 2012

Topic gezien door 10140 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 21 jun 2012 - 16:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Beste leden,

Om het onweerstopic te ontlasten wat betreft de foto's, hebben een topic geopend voor alle weerfoto's van vandaag. Natuurlijk kunt u ook een eigen topic aanmaken. Hieronder een foto van zojuist in Frankrijk, foto gemaakt door J-B



Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

sandra-zwolle


MarcS


mariorentmeester

Nabij Mddelburg
@MRFotografie

claireonline


D3Fix


Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

T-inus

Geen shelfcloud gezien vandaag.

Maar wel een funnel(tje)



En behoorlijke updraft.




Dit allemaal in de omgeving van Peer (BE)
Some men see things as they are and say : "why?" - I dream things that never were and say : "why not

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

batenburglennart

Samen met VincentK een eerste echte chase gedaan, meteen in het diepe! Wat een avond, wat een geweld, wat een indrukwekkende wolkenluchten. Hier alvast een voorproefje, veel meer volgt nog (zal wel een apart topic openen daarvoor).

Foto zuid-west van Driebergen genomen met een Canon EOS 50D + Canon 10-22:

Impressive shelfcloud! by Lennart Batenburg, on Flickr
Canon EOS 40D + Canon EOS 50D + Canon EF 17-40 f/4.0L USM + Canon EF 70-200 f/2.8L IS USM  + Canon E

Joep


maarten89

Arnhem- station arnhem zuid.

Funnel??

VincentKuipers


donderblond

"Because all I have left is the voice of the wind
Blowing through the door of our house!"

mrhanky

Ik was eerst van plan om gisteren nog een open plek op te zoeken maar door de files was ik helaas laat thuis dus ik ben er niet meer uit gegaan. Terwijl ik met een collega aan het smsen was, hij had heel weinig langs zien komen, werd het bij ons opeens heel donker. Snel de camera gepakt en toch nog deze beelden kunnen maken.

1.


2.

Jur

Waanzinnige foto's allemaal, met name die van Claireonline... Rotterdam <3 ;)

sandra-zwolle

Heerlijk die dreigende plaatjes! Mooi hoor! Helaas hier niet zoiets gezien

SniperEye

Dit is het vervolg van de funnel die T-inus hiervoor poste. Er was behoorlijke rotatie te zien!


Tornado Peer by GerardGoos, on Flickr

Marlieke

Mooie foto's hier zeg!

Zelf heb ik ook een poging gedaan om nog een paar plaatjes te schieten, maar helaas was het al behoorlijk donker waardoor er niet veel is om hier te plaatsen. Heb de (vind ik) mooiste er uit gezocht.

Voor zover iemand het kan zien, bij foto 2 is er een raar soort wolk (trechterachtig iets), heeft dat een naam?
En bij foto 3 staat er een mooie gebogen lijn op. Wat is dat voor wolk? Vind het zelf allemaal niet zo goed te zien wat het is, maar wellicht de echte kenners wel hier!

Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...


Powered by EzPortal