Onweerskansen 21 en 22 juni

Topic gezien door 133875 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 18 jun 2012 - 18:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

M.Dings

In Noord-Brabant begint de boel ook weer te activeren. Hier in Oss begint het opeens weer te hozen.

Weatherboy

Weer een kansloze dag erbij. Wolkbreuk was leuk, wind was leuk. Maar onweren, ho maar. Rommels die amper hoorbaar zijn. Vandaag zag ik het positief in, maar onweren in 2012 doet het gewoon niet. Al met al, telkens wat klapjes toch nog op de 6e onweersdag gekomen. Morgen nieuwe kansen

draakje

Radar kan de buien niet goed zien. Ik wacht in hoogeveen

Flesjefanta

Het leek even in te storten, maar het activiteert allemaal weer! Mooi om te zien.

Rufes

In Uitgeest (NH) viel het ook mee. Zag er belovend uit, maar de buien storven snel uit hier. Klein lijntje gehad met regen en wind. En daar bleef het bij

Peter

En in Eemnes alweer een klein poosje lekker wat onweer, en uiteraard nog meer regen. :P
onweersdagen 2018: 04-04, 29-05

Gerard1995

geweldige hoosbui hier!!.. felle flitsen, zo donker is het hier... het activeerde natuurlijk allemaal weer boven mijn hoofd :D :D
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Tyshane

Hier begint het nu ook te donkeren, mag ook wel een keer! ;) Aan de radar te zien zijn wij zo aan de beurt. Cmon!

PatrickM

net uit het niets nog een flits met een redelijke boem. maar het was een verdwaalde dus het blijft hierbij denk ik.

GHkstra

Het lijkt helaas weer uit te doven voor het noorden wordt bereikt  :-\

erik

Teleurstellende belevenis,was naar Hargen gereden,kwam een prachtige donkere lucht aan maar het bleek alleen een enorme plens water met harde wind erachteraan :(
Zeiknat geregend en geen foto`s kunnen nemen want het werd een complete zand/regen storm op het strand.
Nu terug in Heerhugowaard is het zachtjes aan t doorregenen en af en toe wat gerommel zonder flitsen,msschn komt er nog wel wat? Opmerkelijk genoeg is hier van een windsprong weinig te merken,het is hier namelijk windstil!!

SupahCel

Mooi om te zien op de radar hoe die lijn van richting veranderd van west naar oost. lijkt misschien op een bow echo ?

GHkstra

Hier begint het nu stevig te regenen.
Daar zal het wel bij blijven vandaag.

Tyshane

Ja daar istie dan, flits en heerlijke rommels! Prachtig allemaal weer!  :D

riddler

 :) het venijn zit em in de staart....., begint hier toch te onweren uit het niets, die rode pitten gaven niks en nu ineen bliksem en donder uit geen wolken volgens radar hmmm

Arend

Als je de radar bekijkt lijken we hier straks van alle kanten te worden ingesloten  ;D
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Stephanie

Heeft er eigenlijk iemand hagel gespot?

Gerard1995

iemand die snel ontstaande bui in Zuid-België gezien?? :D

mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

mroffica

Citaat van: Arend op do 21 jun 2012 - 21:51
Als je de radar bekijkt lijken we hier straks van alle kanten te worden ingesloten  ;D
mag ook wel begon het al somber in te zien voor onze regio maar geef nog niet op
For the love of LiGhTnInG

M.Dings

Citaat van: Gerard1995 op do 21 jun 2012 - 21:56
iemand die snel ontstaande bui in Zuid-België gezien?? :D

ja, maar zo te zien vliegt ie Duitsland is straks, mocht ie het overleven

Powered by EzPortal