Mariska's fototopic

Topic gezien door 23134 bezoekers
Gestart door Mariska, ma 04 jun 2012 - 12:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mariska

Ik heb maar even mijn eigen fototopic aangmaakt om zo alles te bundelen i.p.v. allemaal losse foto's. Er kunnen van allerlei foto's in komen te staan  :)

Momenteel heb ik vakantie in Duitsland en Oostenrijk. Na 4 dagen Deggendorf (Bayrische Wald) zijn we doorgereisd naar Matrei in Osttirol (Hohe Tauern).

Hier zijn wat plaatjes die ik gemaakt heb. De panorama's zijn klikbaar zodat je op Flickr de grotere versie kan zien (1280px breed).

Panorama zonsondergang bij de Donau. De Donau was hier deels ingedamd wegens de constructie van een nieuwe spoorweg.


Bui boven het Bayerische wald (deze staat al in een los topic, maar ik zet hem hier ook even neer)


Passau, op het punt waar de Inn en de Donau bij elkaar komen. De Inn brengt aanmerkelijk meer water mee dan de Donau. De Donau komt van links, de Inn van rechts.


Attersee, onderweg van Duitsland naar Oostenrijk


Panorama op de Großglockner Alpenhohestrasse. Kost 32 euro aan tol, maar wat gaaf!


Panorama van de Pasterze gletsjer, ligt ook aan de Großglockner Alpenhohestrasse.


Pasterze gletsjer


Dabaklamm, Kals am Großglockner


Dorfertal met de Dorferbach


Schloß Weißenstein, Matrei in Osttirol (zit naast ons vakantiehuisje)
Een statisticus waadde door een rivier die gemiddeld 1 meter diep was. Hij verdronk.[/size

André

Prachtige foto's , doet mij al watertanden ,wij gaan naar Lienz (Gaimberg ) op verlof . Dat is niet meer zo ver van Matrei en de Goldrietbergbaan .
Demeulemeester André

Eveline

wow, schitterende foto's! net ansichtkaarten! :)

batenburglennart

Heel mooie foto's Mariska! Prachtige scherpte, kleuren en composities; top!
Canon EOS 40D + Canon EOS 50D + Canon EF 17-40 f/4.0L USM + Canon EF 70-200 f/2.8L IS USM  + Canon E

Lightning_Glenn

Daar ben ik het helemaal mee eens  :D

Heb genoten van je foto's Mariska.

Mariska

Tnx voor jullie commentaren  :). Het is de bedoeling dat ik van tijd tot tijd hier gewoon wat mooie foto's neerzet, dus kom zeker nog vaker langs!
Een statisticus waadde door een rivier die gemiddeld 1 meter diep was. Hij verdronk.[/size

Mariska

Vandaag een stevige wandeling gemaakt in het Virgental/Umbaltal. We moesten de nodige hoogtemeters overbruggen. De steilste helling was zelfs 60%  :o Gemiddeld kwamen we uit op een stijgingspercentage van 14%.
Het was de moeite allemaal waard, want wat was het mooi daar!

De Rötspitze van 3496m hoog.

Een statisticus waadde door een rivier die gemiddeld 1 meter diep was. Hij verdronk.[/size

André

Ga je mij nog meer laten watertanden , mooie foto's post maar verder dan begin ik mij ook al in de sfeer te voelen .
Demeulemeester André

Mariska

Citaat van: André op wo 06 jun 2012 - 08:16
Ga je mij nog meer laten watertanden , mooie foto's post maar verder dan begin ik mij ook al in de sfeer te voelen .

Ja, ik ga je nog meer laten watertanden!
Een statisticus waadde door een rivier die gemiddeld 1 meter diep was. Hij verdronk.[/size

Mariska

Schloß Weißenstein en bergen by night. Deze foto wil ik thuis op mijn desktop nog wat verder uitwerken, dat gaat op de laptop niet echt lukken.



Een 360° panorama van het Ködnitztal bij Kals am Großglockner
Een statisticus waadde door een rivier die gemiddeld 1 meter diep was. Hij verdronk.[/size

Tyshane

Prachtige foto's Mariska! Daar is echt over nagedacht, gezien de composities. Top!

Marcel

Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

zorba

Schitterende foto's Mariska! Ga zo door! ;)
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

JorisK

Schitterend! Wat een mooie foto's!

André

Da's prachtig om van te genieten .
Demeulemeester André

Sasha

Wat een prachtige foto's maak je zeg!!
Vergeet niet te leven!

batenburglennart

Canon EOS 40D + Canon EOS 50D + Canon EF 17-40 f/4.0L USM + Canon EF 70-200 f/2.8L IS USM  + Canon E

Erwin Kats

daar zitten nette platen tussen Mariska !
Canon eos:         Canon EF:
1DmkIIN              17-40 f4 L 1DmkIII               24-105 f4 L IS   

ome-Ed


Mariska

Even wat anders dan landschapsfoto's :)

Reiger


Moeder merel voert haar jong een framboos in de tuin

Een statisticus waadde door een rivier die gemiddeld 1 meter diep was. Hij verdronk.[/size

Powered by EzPortal