Aambeeld CB

Topic gezien door 2432 bezoekers
Gestart door Oxize, di 22 mei 2012 - 20:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Oxize

Had niet veel tijd. Zag alle grote buien alle in het zuiden langstrekken. Het oosten heeft niks van de grote buien gehad op 20 mei.
Volgende keer beter.

Toch even snel een paar foto's genomen.

CB met Aambeeld


Closeup CB


Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Sven

Schitterende plaatjes Oxize :)
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Jan van Ooijen

Prachtige platen, vooral de eerste
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Lightning_Glenn

Ziet er mooi uit, zeker de eerste foto waar goed die CB met aambeeld op te zien is  8)
Had alleen wel 'van jou' verwacht dat je die spannings kabels even zou ontwijken.
Maar goed je zei zelf ook al dat je niet veel tijd had.

Oxize

Kan niet altijd success zijn. Komen nog genoeg kansen wanneer ik wel tijd ervoor hebt.

Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Lightning_Glenn


Marcel

Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

Oxize

Mjah en toch ben ik niet tevreden. Baal ervan wat ik zie wat er allemaal aan zwaardere buien gepost worden.

zucht....
Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Graphicnizor

Gaaf gedaan Oxy!
Hoe zeer die spanningskabels ook in de weg staan, het een een gave Cb!

batenburglennart

Prachtige foto's van een indrukwekkend aambeeld!
Canon EOS 40D + Canon EOS 50D + Canon EF 17-40 f/4.0L USM + Canon EF 70-200 f/2.8L IS USM  + Canon E

Powered by EzPortal