Onweer 23-5-2012 2 inslagen

Topic gezien door 1992 bezoekers
Gestart door Joey, wo 23 mei 2012 - 21:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joey

Vndaag stevige buien gehad hier, en dus er maar even op uit gegaan om te filmen.
Ik had eigenlijk nooit verwacht dat ik dit zou filmen :D

Tip: kijk HD en actie is op 1:04 en 1:45, maar het hele filmpje kan natuurlijk ook bekeken worden  8)




Jelte

Ik mag toch hopen dat je die vanuit je auto stond te filmen. 2 seconden tussen flits en donder is een inslag op ongeveer 600 meter. Te dichtbij.

Joey

Ik zat idd in de auto toen ik aan het filmen was. Het werdt mij te heet onder de voeten, het was te gevaarlijk om buiten te staan! Dit waren 2 van de meerdere inslagen die in dat uur voor kwamen. Safety first! ;)

Wilfred Janssen

Heerlijke klappen! Met welke camera is dit gefilmd? Vind de geluidskwaliteit erg goed!
Operationeel meteoroloog bij Weerplaza
Meer weer: https://twitter.com/WilfredJanssen_

dondertje127

Inderdaad, goede geluidskwaliteit.
Dit heb je puik gefilmd! Lekkere inslag :)

Jelte

Citaat van: Joey op do 24 mei 2012 - 07:27
Ik zat idd in de auto toen ik aan het filmen was. Het werdt mij te heet onder de voeten, het was te gevaarlijk om buiten te staan! Dit waren 2 van de meerdere inslagen die in dat uur voor kwamen. Safety first! ;)

Oh, gelukkig, dacht even dat je op een heuvel op een landweggetje stond.  :o

Niettemin kun je je ook aardig nietig voelen in de auto op zo'n moment. Mooie klap!

Sven

 8) Heerlijk Madeliefje! Zalig die klappers  ;D
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Joey

Thanks all! Dit is gewoon gefilmd met een iPhone 4s ;) Stond zelf ook versteld van de geluidskwaliteit!

Pascal Soomers

When a supercell arrives, you must be prepared.

Powered by EzPortal