Zon voorkomt erectieproblemen

Topic gezien door 2561 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 21 mei 2012 - 11:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Zon voorkomt erectieproblemen

Door voldoende zonlicht zouden erectieproblemen als sneeuw voor de zon verdwijnen. Dat stellen Amerikaanse onderzoekers. Zonlicht zorgt namelijk voor de natuurlijk aanmaak van vitamine D, dat de aderen versterkt en dus de kans op erectiestoornissen verkleint.

Een groot deel van de Westerse wereld heeft een gebrek aan vitamine D door de weinige zonuren en het gebrek aan UVB-straling in het zonlicht van oktober tot mei. Hierdoor is het risico op cardiovasculaire aandoeningen groter, waaronder erectiestoornissen. Zo'n 80 procent van de Vitamine D in ons lichaam wordt aangemaakt door blootstelling aan UV-licht van de zon of de zonnebank. De andere 20 procent komt in ons lichaam via onze voeding, zoals vette vis.

Bron Telegraaf
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

André

Dat de zon hier maar vlug tevoorschijn komt .Haha
Demeulemeester André

Jan van Ooijen

Ze weten onderhand niet meer wat voor onzin ze moeten schrijven die Amerikanen
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Fren

ik vind het nogal een harde stelling :{
The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

André

Citaat van: Fren op ma 21 mei 2012 - 11:26
ik vind het nogal een harde stelling :{

Zonder zon gaat het niet lukken volgens de Amerikanen.
Demeulemeester André

weershots

www.weershots.nl   Twitter: http://twitter.com/weershots

Graphicnizor

 ik dacht dat de aantrekkingskracht van de maan je een staande ovatie gaf... had ik dat ff mis zeg...

Dacht dat zon goed was voor je haar... maar als je naar jan kijkt dan weet je dat ook niet meer zo zeker :P

dondertje127

Citaat van: Jan van Ooijen op ma 21 mei 2012 - 11:21
Ze weten onderhand niet meer wat voor onzin ze moeten schrijven die Amerikanen

Lol :P

Sja, hebben die vrouwen even pech. Nee maar zonder gein nu, de zon is uiteindelijk de schepper van alles op aarde.

ron12

ik had vanmidag ineens zin in een w......................................................................ater ijsje :-[
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Powered by EzPortal