Robin's Fototopic

Topic gezien door 6311 bezoekers
Gestart door RSK1992, do 03 mei 2012 - 00:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RSK1992

Hallo iedereen,

omdat menig bezoeker van dit forum naar mijn inschatting niet vies is van flitsende foto's, zal ik hier de weertaferelen plaatsen die door mijn lens zijn gekomen. Veel plezier!

Groet,
Robin
Met vriendelijke groet,
Robin

RSK1992

Om te beginnen vindt u hieronder een plaatje van station Bodegraven, vanavond om 22:54 gemaakt.

Met vriendelijke groet,
Robin

zorba

Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Marcel

Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

GekkeLeo

Schitterende foto! Die bui schampte ons (Alphen aan den Rijn) zagen af een toe wel een ontlading maar was voornamelijk weerlicht.

Sven

Schitterende foto !  8)
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Sietse

Geweldig zeg, wat een plaat..

btbroeke

!!!! hele mooie plaat!!!
twitter: @boyketenbroeke

mariorentmeester

Amen ! Prachtige vastlegging
Nabij Mddelburg
@MRFotografie

JorisK

Zo, die is echt mooi!!

Walter


Tyshane

Smullen dit soort platen!

ome-Ed


RSK1992

En hier is nummer twee in de reeks. Vanavond tegen elven gemaakt net buiten Bodegraven.


P.S. Zojuist keek ik nog even naar de data, en het bizarre toeval wil dat deze foto ook om 22:54 is gemaakt, net als de vorige (en eerste) foto in dit topic!
Met vriendelijke groet,
Robin

ome-Ed


RSK1992

Vanmiddag een erg fraaie wolk gezien bij Bodegraven. Het eerste plaatje heb ik gemaakt op de Boerderijweg, de tweede bij de Oude Rijn ter hoogte van De Meije.
Met vriendelijke groet,
Robin

RSK1992

Bodegraven heeft helaas weer eens niet het onderste uit de kan gekregen.
Het is niet anders. Hier toch een viertal foto's:


Rond 19:00 was er een flinke bui ontstaan bij Alphen aan den Rijn.
Een uitloper hiervan lag boven Bodegraven, maar op een enkele donderslag na is er niets uitgekomen.


Tegen de tijd dat de zon onderging kleurde de lucht bijna angstaanjagend rood.
Een vogel vloog nog door mijn foto, door de sluitertijd is het echter niet zomaar herkenbaar als een vogel.


Is dat het? Ja dat is het. Veel spannender dan dit is het niet geworden.
De bui die vanaf Eindhoven langs 's-Hertogenbosch recht op mij afkwam, bleek hier ineens op.


De laatste flits die iets voorstelde was deze horizontale CC.
Aansluitend kon ik mijn spullen pakken, en lag ik 4:45 in bed. Het begon toen al licht te worden.
Met vriendelijke groet,
Robin

Tyshane

Mooie scherpe sfeervolle plaatjes!

Lightning_Glenn


Powered by EzPortal