Op een regenachtige dag..... (27 april 2012)

Topic gezien door 3877 bezoekers
Gestart door Oxize, vr 27 apr 2012 - 13:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Oxize

Vandaag tussen de regen door wat foto's gemaakt van waterdruppels/liefheersbeestje met een omgebouwde Canon EF Lens. Is wel aardig gelukt voor de eerste keer. Had namelijk last van veel wind, wat je bij macro fotografie echt niet nodig kan hebben.





Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Graphicnizor

Wat mooi Oxize!!! ondanks de wind toch goed gelukt idd

Roan

poeh, dat zijn echt verdomde mooie foto's..
Heb je niet een uitleg voor de leken (waaronder ik) over hoe je je lens hebt omgebouwd tot macro?

Sven

Vette macro foto's zeg! Doe daar maar meer van :P Ik verwacht eind van het jaar wel macro ijskristalletjes :D
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Erwin Kats

Ziet er goed uit Oxize :D
lens zeker achterstevoren gemonteerd?
Canon eos:         Canon EF:
1DmkIIN              17-40 f4 L 1DmkIII               24-105 f4 L IS   

Oxize

Citaat van: Erwin Kats op za 28 apr 2012 - 11:25
Ziet er goed uit Oxize :D
lens zeker achterstevoren gemonteerd?
Nee, niet achterstevoren.   ::) Zal wel als ik tijd heb laten zien hoe het werkt. Je hebt igg geen 900 euro tellend macro lenzen nodig.  Misschien wat voor Marcel? :P
Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Diem


Marcel

Citaat van: Oxize op za 28 apr 2012 - 11:48
Nee, niet achterstevoren.   ::) Zal wel als ik tijd heb laten zien hoe het werkt. Je hebt igg geen 900 euro tellend macro lenzen nodig.  Misschien wat voor Marcel? :P

Ik heb geen Canon :P
Maar even serieus, wat een heerlijke foto's! :)
Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

Oxize

Citaat van: Roan op vr 27 apr 2012 - 14:10
poeh, dat zijn echt verdomde mooie foto's..
Heb je niet een uitleg voor de leken (waaronder ik) over hoe je je lens hebt omgebouwd tot macro?

There you go: http://forum.meteo-service.nl/index.php/topic,1128.0.html
Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Oxize

Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

dondertje127

Erg fraai! Vooral die allereerste. Ongelooflijk. Ik vraga niet hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, want daar snap ik toch niks van :)

Powered by EzPortal