Muisje1988 fototopic 2012

Topic gezien door 6040 bezoekers
Gestart door Muisje1988, ma 23 apr 2012 - 23:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Muisje1988

Hallo allemaal,

Sommige van jullie zullen mij wel kennen van een andere bepaalde site.
Ik ben 23 jaar en moeder van een zoontje van 3.
Ik hou er van om onweer en extreme luchten te fotograferen en natuurlijk lekker gek doen met mn zoontje.
Deze site werd mij aangeraden door Alain.D.

Hierbij wil ik dan ook alvast aftrappen met een paar fotootjes.

Groetjes Muisje

zorba

Van harte welkom op Meteo-Service!
Mooie foto's! En wat een vangst hadden jullie!!
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Marcel1976

Super!!!  Ons dorpje staat weer op de kaart!!

Muisje1988

Hai allemaal, vandaag een mooi dagje qua luchten geweest (geen onweer gehoord of gezien of ook maar en bui gehad)
Heb wel deze mooie panorama kunnen maken!! (let wel mobiel kwaliteit galaxy s2)

Groetjes Muisje

Marcel1976

Mooie plaat!!   Waar is die nou gemaakt?? Haha!

Muisje1988

Hallo allemaal!

Wat een heerlijke dag zeg, na buienradar gecheckt te hebben kwam Alain op het idee om richting de buien (lees : Zuidoost belgie) te rijden en ik ben blij dat we dat ondernomen hebben!
Zelfs men kleine man vond het geweldig en riep de hele tijd wooowww of ow muk (limburgs :P voor ow chips zeg)
Prachtige structuren, wolkbreuk en diepe donders, tegenover het fletse grijze beeld (lees : wat regen en een paar donders) in Koningsbosch.

Hierbij de fotootjes het is mobielkwaliteit maar de andere (van camera) volgen snel!
Groetjes

Muisje1988

Halloooo!!!
Hierbij wilde ik nog even 2 screenshots met jullie delen van de chase op 23 mei richting Venlo...

Muisje1988


dondertje127

Oooh vooral die zonsondergang in je eerste post. Romantisch! :)

ome-Ed


Muisje1988


Muisje1988

Vandaag omstreeks 7.35 u werd k wakker omdat ik in de verte rommels hoorde, een goeie 5 min later belde Alain.D mij op om te vertellen dat er een prachtige Shelf deze kant op kwam.
Helaas had ik de mogelijkheid niet om richting veld te gaan ivm mijn zoontje en omdat het snel trok dus ik heb moeten improviseren.
De shelf liet heerlijke zware diepe donderklappen achter in Koningsbosch en wat regen.
De filmpjes komen nog!
Hierbij alvast een foto van de Shelf  :

Muisje1988

Let wel dit is mobielkwaliteit :P


Muisje1988

Deze kreeg ik doorgestuurd uit Echt :

ome-Ed


Muisje1988


alaind86

Extreem weer fotograferen blijft leuk en spannend om te doen! Ga zo door!

Muisje1988

Thnx Alain!!! Dat zal k ook zeker blijven doen (moet er zelfs nog een paar bijzetten int topic : lees arcus etc ;))

Muisje1988

Kwam nog een lekker filmpje tegen van een onweersbui van 22 op 23 augustus 2011 op et eind van het filmpje een lekkere kraker...
Zelf gefilmd!


Muisje1988

Haay,

bij het doorzoeken van mijn telefoon ben ik nog een mooie foto tegengekomen van 16 september 2012, 2 bijzonnen??


Powered by EzPortal