Onweerskansen 11 en 12 april

Topic gezien door 43204 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 08 apr 2012 - 11:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pietjelol

ook hier hoor ik af en toe een rommel. En soms een stevige dreun er tussen. hier is trouwens Hoorn

Jan van Ooijen

Citaat van: pietjelol op do 12 apr 2012 - 15:23
ook hier hoor ik af en toe een rommel. En soms een stevige dreun er tussen. hier is trouwens Hoorn

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

densta

Had er 1 naar Jan getwitterd, maar dacht gooi er hier ook een paar op.

Prachtig gezicht dit.

Marsel

Hier (R'dam) alweer geruime tijd rustig. Op een paar forse roffels in de verte en een paar hagelstenen (!) na eigenlijk geen onaardige dag. Het waren twee mooie dagen ;).

Rufes

De actuele situatie in Uitgeest, Noord Holland:






Reutel

Prachtige hagelbui 30 minuten geleden en nu onweer, donkere luchten en zon wisselen elkaar af. Op de radar is goed te zien dat er van alles in de maak is. Wat een heerlijk weer!  :D

Lochpatje

Citaat van: Reutel op do 12 apr 2012 - 16:17
Prachtige hagelbui 30 minuten geleden en nu onweer, donkere luchten en zon wisselen elkaar af. Op de radar is goed te zien dat er van alles in de maak is. Wat een heerlijk weer!  :D

Wat een verschil met de reeshof dan zeg!
Hier  hele tijd droog, zonnetje komt er regelmatig doorheen en net 1 donder gehoord in de verte.

Reutel

Citaat van: Lochpatje op do 12 apr 2012 - 16:22
Wat een verschil met de reeshof dan zeg!
Hier  hele tijd droog, zonnetje komt er regelmatig doorheen en net 1 donder gehoord in de verte.

Reeshof is ook zo'n 6-8 km hier vandaan. Kan met die buitjes net het verschil maken. Nu hier ook weer zon!

arjanbruggink

Hier in het NO is het gedaan met de pret... Helaas
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Wouter Pringels

Hier in Heusden enkele donders gehoord, ook enkele matige buien gehad. Nu is het geleidelijk terug aan het opklaren.

Weatherboy

Citaat van: arjanbruggink op do 12 apr 2012 - 16:27
Hier in het NO is het gedaan met de pret... Helaas

Gedaan met de pret? Hier is niks gekomen, zoals verwacht. 2 km naar het oosten in Weesp was het een uur lang feest met hagel en onweer. Voor mij de 2e misser van 2012. Je weet gewoon dat je naast de pot pist, maar telkens is het weer ergerlijk.

Jan van Ooijen

Lijkt wel warmte onweer. Het is er, maar het is ook zo weer weg
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

arjanbruggink

Tsja Ricootje..... Moet je maar niet in Amstelveen gaan wonen, daar wonen ook de grootste klagers  :P
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

jones

Grr eerste onweersfrustratie van het jaar :P wat liggen die buien in België nou opeens op te lossen! ze waren zo mooi toen ze zich vormen en naar mijn richting beweegden!  :(

frankaloe

ondanks dat het richting eindhoven zou onweren is er op deze webcam nog weinig te zien.
http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=773
hij staat gericht op het zuiden richting eindhoven
http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

Weatherboy

Citaat van: arjanbruggink op do 12 apr 2012 - 16:32
Tsja Ricootje..... Moet je maar niet in Amstelveen gaan wonen, daar wonen ook de grootste klagers  :P

2 druppels regen en wat wolken in de verte. Omgeving Eindhoven en Tilburg trouwens altijd prijs als er onweer wordt voorspelt.

arjanbruggink

Citaat van: Weatherboy op do 12 apr 2012 - 16:53
2 druppels regen en wat wolken in de verte. Omgeving Eindhoven en Tilburg trouwens altijd prijs als er onweer wordt voorspelt.
Je had het ook kunnen verwachten hè, in het westen buienvorming door kustconvergentie....
En v.w.b. Brabant, dat is onze eigen NL Lightning Alley.....
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Ramon Oost

Momenteel aardig wat onweer in de bui voorbij Tilburg


André

En wij hier in West vlaanderen maar met de vingers zitten draaien .
Demeulemeester André

SniperEye

Als ik in noordelijke richting kijk zie ik inderdaad donkere wolken. Echter is het boven Weert tamelijk licht bewolkt.

Powered by EzPortal