even voorstellen

Topic gezien door 2088 bezoekers
Gestart door mlang, do 07 jan 2016 - 17:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mlang

hallo allemaal mijn naam is marc ben getrouwd met anja heb twee kinderen nick en elles  we zijn 54 50 25 22 jaar oud wij wonen in uden
ik doe al jaren het weer volgen met een Davis weathermonitor 2 en een alenco ws 4000 dit alles aangesloten op mijn laptop
Ik wil nog meer van het weer leren , vandaar dat ik bij jullie forum heb aangemeld in het begin zal dit nogal veel lezen en kijken zijn maar later wil ik ook meedoen met het forum
ook vindt ik het leuk om alles van het weer te verzamelen ik heb ook nog plakboeken met foto s en krantenknipsels van 1987 een strenge winter met lage temperaturen
boek over de zware storm van 26-1-1990
en de strenge winter van 1979 vanaf dinsdag 2-1 1979
zo genoeg verteld groetjes Marc

Svanos

Welkom op dit prachtige en vooral leerzame forum, ik wens je veel (lees)plezier hier!
Laagste gemeten temperatuur winter 2017 : -7.1°C
Davis Vantage Pro 2 plus

zorba

Namens de crew van Meteo-Service van harte welkom!
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Cdtj3

Welkom! Hoop dat je een leuke en leerzame tijd zult hebben hier :D
Onweersdagen 2017: 33 Hagel: 8
https://www.flickr.com/photos/calvinmusch/

Oxize

Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Sneeuwwitje

Hallo,  ik zal me ook even voorstellen. Ik lees al een jaar of acht, negen mee hier en heb me nu dan eindelijk aangemeld. Puur om te kunnen roepen dat het in Vlagtwedde ook sneeuwt natuurlijk  ;D Vlagtwedde: zuidoost-Groningen,  een paar kilometer van de Duitse grens. Ik was als kind al erg geïnteresseerd in het weer voorspellen aan de hand van de wolken maar veel verder dan dat is het nooit gekomen. Ben wel dol op mijn barometertjes en mijn donderglaasje. Ik blijf dus vooral lekker meelezen en als er hier fantastische dingen op weergebied gebeuren, laat ik het weten!

4seasons

Hoi Sneeuwwitje,

welkom op het forum.

je doet je naam iig eer aan  ;D


Veel plezier en alvast bedankt voor je bijdragen.

Arend

Citaat van: Sneeuwwitje op zo 10 dec 2017 - 14:37
Hallo,  ik zal me ook even voorstellen. Ik lees al een jaar of acht, negen mee hier en heb me nu dan eindelijk aangemeld. Puur om te kunnen roepen dat het in Vlagtwedde ook sneeuwt natuurlijk  ;D Vlagtwedde: zuidoost-Groningen,  een paar kilometer van de Duitse grens. Ik was als kind al erg geïnteresseerd in het weer voorspellen aan de hand van de wolken maar veel verder dan dat is het nooit gekomen. Ben wel dol op mijn barometertjes en mijn donderglaasje. Ik blijf dus vooral lekker meelezen en als er hier fantastische dingen op weergebied gebeuren, laat ik het weten!

Welkom!

Maaruh.. deze site bestaat bijna 6 jaar. Dus 8 of 9 jaar meelezen lijkt me niet helemaal kunnen. ;) Vandaag in ieder geval een perfecte dag om de barometer en/of donderglas in de gaten te houden! (how low can you go?)
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Sneeuwwitje

O, serieus? Hahaha!  ;D . Nou, ik dacht echt dat ik hier al eeuwen meelas   ;D

Powered by EzPortal