Lente discussietopic 2017

Topic gezien door 47504 bezoekers
Gestart door Marsel, zo 19 feb 2017 - 11:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SniperEye

Ik was al naar dit forum gestormd omdat ik een storm-topic had verwacht ;)

Zonder gekheid, via Twitter zie ik al enkele dagen bijzonder interessante kaarten voorbij komen en een vrij consistent beeld. Wellicht morgenochtend maar nog vroeger opstaan om op tijd met de trein op bestemming aan te komen.

dennis089

die arme vogels... de pasgebouwde nestjes gaan wegvliegen  :o :P

Zomerliefde

Echt ongelooflijk dat er nog geen stormtopic is geopend... Gebeurt eindelijk weer eens iets extreem, harmonie gaat zelfs voor windkracht 11!!!!!

SniperEye

Het forum wordt gerund door vrijwilligers die een boterham verdienen met hun beroep. Dan is er niet altijd tijd om een heel topic uit te schrijven. Hoe mooi de kaarten ook zijn. Ik begrijp de teleurstelling, ook ik had de hoop op een apart topic, maar vanwege het forum gerund wordt door vrijwilligers snap ik het ook wel weer  :)

Gerard1995

toch hoop ik dat iemand alsnog even een topic kan openen, is veel overzichtelijk dan in een lente-topic waar herfst in voorkomt :o ::) ???

Ziet er btw toch wel pittig uit met die windstoten vooral... ben blij dat het mn vrije dag is!
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Edwin

Iedereen kan toch zelf ook een topic openen? Open er dan zelf 1. Je hebt genoeg informatie voorhanden om een OP te maken, dus wat let je?! Alsof alleen admins/moderators een topic zouden mogen maken/openen. Dat zou wel knaak zijn op een forum. Er zijn veel kaarten beschikbaar, er is al veel geschreven iedereen kan zelf wat aanvullen, dus een topic is zo gemaakt...

"het weer in het algemeen" zou ik 'm in plaatsen, maar ik zie zo gauw niet dat dat kan. Kan je hier als member serieus geen topic in openen of kijk ik nou verkeerd?
Never Stop Exploring

SniperEye

Geen idee of daar een regel voor is. Het is zover mij bekend gebruikelijk dat iemand van de crew een nieuw topic opent. Als we hier nog even over door babbelen is de storm alweer voorbij  :P

Edwin

Ik zie niet een button waar je een topic kan openen. Wel vaag. Zou dat op een forum wel knap waardeloos vinden...heb je een forum, maar kan je geen topic maken. :P. Dat is met plaatjes ook al zo apart, vind ik. De bron verdwijnt dan?
Never Stop Exploring

Marsel

Om wildgroei aan topics en berichten met onjuistheden in de topicopening te voorkomen kan voor zover ik weet inderdaad niet iedereen ongeremd topics openen. Lijkt me zeker bij grote events vrij logisch. Gebruikelijk is inderdaad dat een van ons, lees: de crew, dat doet. Ik heb simpelweg geen tijd gehad voor een beschouwing en weet niet hoe het met de rest zit op dit moment. Straks nachtdienst, dus als er dan nog niks is zal ik mijn best doen om tussen de bedrijven door een topic voor jullie te openen. Het is namelijk een nogal venijnige storm...

Armand

Ik heb even een stukje tekst geschreven en een nieuw topic geopend, zodat we daar verder kunnen praten ;)

Marsel

Citaat van: Armand op wo 22 feb 2017 - 19:11
Ik heb even een stukje tekst geschreven en een nieuw topic geopend, zodat we daar verder kunnen praten ;)

Top! Mijn dank is groot (zie hierboven  ;)).

Armand

Citaat van: Marsel op wo 22 feb 2017 - 19:12
Top! Mijn dank is groot (zie hierboven  ;)).

Geen probleem! ;) Ik had nog wat tijd over en ben er toch al de hele dag mee bezig ;)

SniperEye


vossejongk

Komende dagen is de lente ver weg, temp tussen de 5 a 10 graden, vrijwel constant geheel bewolkt en een grote plens met water. Lijkt eerder herfst :P

Remy

Citaat van: vossejongk op do 23 feb 2017 - 23:37
Komende dagen is de lente ver weg, temp tussen de 5 a 10 graden, vrijwel constant geheel bewolkt en een grote plens met water. Lijkt eerder herfst :P
Je bedoelt extensie van de winter..
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Vigo

Er gaan wat buitjes over nederland. Ook gaan de meeste buitjes gepaard met natte sneeuw!

http://www.bouwcam.com/cameras/station-assen/#

Om 13:00 daar wat natte sneeuw

TMCThomas


Wat een saai weer zeg :/ regen regen en nog eens regen. Zodra het ene laagje weg is volgt direct en ander netjes achter elkaar.

Extremissimorum

De straalstroom werkt weer op volle toeren. Lekker wisselvallig weer, geen winter, geen lente.

Disndag sneeuwkansen? Zit er al een paar dagen in.

Zomerliefde

Citaat van: TMCThomas op vr 24 feb 2017 - 18:17
Wat een saai weer zeg :/ regen regen en nog eens regen. Zodra het ene laagje weg is volgt direct en ander netjes achter elkaar.
Alles beter Dan bewolkt en geen wind en geen regen. Het is zal de komende week ook redelijk winderig zijn. Daarbij is de regen zeer welkom na drie maanden saai bewolkt hogedrukweer.
Eindelijk weer eens wat actiever weer!

Geen afbeeldingen mee quoten AUB

Arend

Citaat van: Zomerliefde op vr 24 feb 2017 - 22:50
Alles beter Dan bewolkt en geen wind en geen regen. Het is zal de komende week ook redelijk winderig zijn. Daarbij is de regen zeer welkom na drie maanden saai bewolkt hogedrukweer.
Eindelijk weer eens wat actiever weer!

Precies! Ik zal ook nooit begrijpen wat mensen zo leuk vinden aan lange perioden met hogedruk. Laat het maar lekker regenen, kom maar op met die millimeters.  :)
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Powered by EzPortal