Sneeuwkansen 3, 4 en 7 april

Topic gezien door 14771 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 01 apr 2012 - 10:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis

Temp Kaart van Scandinavie vanochtend

Dennis


Jan van Ooijen

Sneeuwkansje voor aanstaande zaterdag staat er nog steeds op

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Dennis


Tyshane

Voor vandaag is het 100% meegevallen zoals het er nu naar uitziet, heerlijk weer eigenlijk. Kan zelfs 15 graden in het zuiden worden, zonnetje schijnt, droog, lekker lente-weer dus. :) Voor morgen zal het denk ik ook behoorlijk meevallen zo te zien.

Dennis

Laatste beeld Buiengebied

Dennis

Laatste Sat.Beeld en temp kaart

glenn

voor aanstaande zaterdag nog steeds sneeuw in de kaarten kijken of ze er in de 18u run nog stees in staan





Dennis

Flink wat neerslag morgen op de GFS kaart en maar 2 gr in NO


Tyshane

Viel allemaal gelukkig best mee met de winterse perikelen. Gisteren was het hier wat lente-achtig en vandaag herfstig... Nu Pasen even zien.

André

Hier zal het bij regen blijven tijdens het paasweekend vooral zondag . Sneeuw zal voor de Ardennen zijn en zal dan nog natte sneeuw zijn .
Demeulemeester André

Pascal Soomers

En toch geeft de nieuwste GFS weer een vlokje sneeuw aan voor aanstaande zaterdagochtend. Veel zal het echter niet gaan voorstellen. Zie hierbij de kaart:



Al denk ik dat het qua temperatuur toch niet gaat lukken. Waardes zullen dan net wat te hoog liggen en zal het dus bij lichte regen of motregen blijven.
When a supercell arrives, you must be prepared.

Jan van Ooijen

Toch nog kansje aanstaande zaterdag op sneeuw volgens GFS

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Pascal Soomers

Ik denk dat het wel zal meevallen. Ze geven nu geen sneeuw meer aan voor morgen!
When a supercell arrives, you must be prepared.

André

Voor Belgie zal het wel bij regen blijven buiten de hoge venen misschien dat er daar wat smeltende sneeuw zou kunnen vallen .
Demeulemeester André

Powered by EzPortal