Winterdiscussietopic Deel 4 - De dooi valt in

Topic gezien door 158295 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, vr 22 jan 2016 - 19:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Donnydekoning

Bedankt Leon! We gaan het morgen zien...

martijn


hesselsjoerd

Leuke plaatjes. Persoonlijk denk ik dat het regen of sneeuw wordt niet iets er tussen in. Ik heb het gevoel dat het  wel goed komt  ;D

Joep

Hoeveelheid sneeuw per 3 uur (zal vnl natte sneeuw zijn als het uberhaubt tot sneeuw komt)

Bacci


Bacci

Echt vies weertje, regen met natte sneeuw ertussen.

Jelle

Ben toch nog wel lichtelijk nieuwsgierig. Nu 1,5C te Zwolle en het dauwpunt is net boven nul gekomen dus ijs op de daken begint te smelten. Neerslag komt er nu ook rap aan alleen de intensiteit is nog niet goed en de temperatuur daalt overal in de neerslag dus toch ff duimen :P

Vrees overigens het ergste.

TMCThomas

Hier gewoon regen bij 2,1 graden. Maargoed er valt ook nog nauwelijks wat.
Edit: er valt nu (af en toe) hele natte sneeuw naar beneden.

K0fferbak

Hier matige regen bij 1,9 graden. Kans op sneeuw zal ook wel niet veel groter worden later op de dag.

Bacci

Probleem zit em in de intensiteit, misschien dat die nog toeneemt. Als ik kijk naar de afgelopen 3 uur dan brokkelt het allemaal snel af.

TMCThomas

Ik denk dat het hem vandaag toch weer niet gaat worden, weinig neerslag hier + stijgende temperaturen. Die enkele natte sneeuw vlokjes zijn er hier ook al weer tussen uit.

martijn


Bacci

Gaat nu weer een beetje over in natte sneeuw, neerslagafkoeling?

Edit: Sneeuw! woop woop!

Ook de temperatuur daalt!

Leon Eikenaar

Ook Zwolle meldt natte sneeuw! Op andere plekken kan er ook een mix van regen en natte sneeuw vallen.
Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar

Edwin

Eigenlijk is het weer knap waardeloos, dit weer. Vooral regen, soms sneeuw, veel wind en veel te koud. Wat heb je nu aan die sneeuw? Blijft toch niet liggen. Ik blijf ook duimen, op beter weer met meer zon. Snap werkelijk waar niet wat mensen hier nou zo leuk aan vinden
Never Stop Exploring

Bacci

Citaat van: Edwin op vr 04 mrt 2016 - 10:49
Eigenlijk is het weer knap waardeloos, dit weer. Vooral regen, soms sneeuw, veel wind en veel te koud. Wat heb je nu aan die sneeuw? Blijft toch niet liggen. Ik blijf ook duimen, op beter weer met meer zon. Snap werkelijk waar niet wat mensen hier nou zo leuk aan vinden

Die vlokjes zijn leuk, haha!

Edwin

Die zijn alleen leuk als het dikke watten zijn met temperaturen van 0 of lager en een urenlange dikke intensiteit hebben.
Never Stop Exploring

TMCThomas


Vigo

Hier sneeuwt het lekker door, in de buurt van Alkmaar (N-H0 Alleen de ondergrond  is te nat. Evengoed erg leuk om sneeuw alleen al te zien ;)

hesselsjoerd

Hier eerst meer sneeuw dan regen, nu de intensiteit is toegenomen en de temperatuur iets is gedaald hoofdzakelijk regen  :o

Iets onder Leeuwarden

Powered by EzPortal