Winterdiscussietopic Deel 4 - De dooi valt in

Topic gezien door 158133 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, vr 22 jan 2016 - 19:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Bacci

GFS komt met kou en sneeuw vanaf de 13e voor wat het waard is.

Zynex

Ik zat idd ook op windyty te kijken. vanaf de 12e Z/O wind.

Zomerliefde


lambik

we zitten ook eigenlijk te wachten op een gigantische weersomslag met siberische kou..... :P :P :P

matroesjka-world

Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

winter67

Na 10e toch een kansje op (licht) winterweer

pascal

Nee word niks, op naar de lente, met veel onweer.

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Armand

Pluimen staan ook in de uitstel modus. Hier nu weer 11 graden en regen. Nee dan ben ik er helemaal klaar mee, doe dan maar voorjaar ;) Al lijkt het toch nog wisselvallig te blijven...

hesselsjoerd

Flinke lading warmte dringt NL weer binnen en natuurlijk wakkert de wind weer aan... Ik word zo schijt ziek van die wind

Bacci

GFS geeft rond de 13e weer (tijdelijk) sneeuw, zelfs tot in Spanje en Noord-Afrika sneeuw.

Winterfans können hoffen: http://www.wetteronline.de/wetter-videos/2016-01-29-pw?sort=date

Jan van Ooijen

De nieuwe EC run heeft er zin in betreft (natte) sneeuw voor volgende week



Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Erik V

Mogguh allen. Nu ik het opgegeven heb qua winter hier hoop ik nu maar op het Sauerland... Ligt wel niet zo ver hier vandaan maar toch iets meer kansen voor een winterse Voorjaarsvakantie... Fingers crossed for snow

V393879

 Beste winterliefhebbers de horror winter heeft nog 28 dagen te gaan. Laten we deze nepwinter vlug vergeten . Mogen we alleen hopen dat we deze mooie jaargetijde niet volledig kwijt zijn nu reeds 3 jaar geen winter meer .dat stemt toch tot nadenken . Stel je voor een leven zonder getijden . Zonder winter geen volwaardige lente . En zo gaan we verder het ene kan niet zonder het ander

Extremissimorum

Lekker bezig geweest Tha-Ghost? XD, leuke cookiebanner!


Winter is heeuuuul ver weg. Misschien eind februari, begin maart nog.

Citaat van: V393879 op ma 01 feb 2016 - 14:04
Beste winterliefhebbers de horror winter heeft nog 28 dagen te gaan. Laten we deze nepwinter vlug vergeten . Mogen we alleen hopen dat we deze mooie jaargetijde niet volledig kwijt zijn nu reeds 3 jaar geen winter meer .dat stemt toch tot nadenken . Stel je voor een leven zonder getijden . Zonder winter geen volwaardige lente . En zo gaan we verder het ene kan niet zonder het ander

Gaat alles lekker?

hangtime

Vrijdag t/m maandag vrij.

Ik zou graag de sneeuw in willen, maar vind de Alpen net te ver rijden voor die paar dagen.
Ik had goede hoop op winterbergen, maar alle hoop is verdwenen na de kaarten te bestuderen.
Denk dat het maar indoor snowboarden wordt, of weet iemand nog een plek waar verse sneeuw ligt, niet al te ver van NL?

ron12

Citaat van: hangtime op ma 01 feb 2016 - 14:32
Vrijdag t/m maandag vrij.

Ik zou graag de sneeuw in willen, maar vind de Alpen net te ver rijden voor die paar dagen.
Ik had goede hoop op winterbergen, maar alle hoop is verdwenen na de kaarten te bestuderen.
Denk dat het maar indoor snowboarden wordt, of weet iemand nog een plek waar verse sneeuw ligt, niet al te ver van NL?
Alle sneeuw is al weg Duitsland over al dreigt hoogwater gevaar aldaar, foto van webcam van gisteren en vandaag :(
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Gaat lekker daar in het noorden van GB  8)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

strandwacht

Meende dat een dag of wat geleden voor morgen terras weer op het programma stond met 13/14 graden.

Bacci

Ja winter is ver te zoeken, maar op termijn zijn er altijd kansjes aanwezig met oper als uitschieter. Serieus ik neem nu echt genoegen met alles, ook al komt het maar even tijdelijk tot sneeuw, dat kan over een week gebeuren maar ook nog steeds in Maart of zelfs April. Vanaf volgende week maandag een dalende trend, maar van die wind en regen zijn we voorlopig nog niet af :(


Powered by EzPortal