Vakantie kiekjes Griekenland 01/08-15/08

Topic gezien door 2367 bezoekers
Gestart door Sven, wo 19 aug 2015 - 12:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sven

Dit jaar 2 weekjes naar Griekenland geweest. Het eerste wat je denkt bij Griekenland is hitte hitte en nog eens hitte zonder onweer. Dit jaar was het anders. Door een hoogtelaag welke vanuit midden Italie richting het westen van Kreta trok kwam het vaak tot onweer in de Ionische zee en op het Griekse vasteland (Ioannina & Gliki) in het bijzonder. Dit is gelegen in de provincie van Epirus het Noord-Westen van Griekenland. En daar zat ik ook! Om precies te zijn in Parga, voor de mensen die Griekenland een beetje kennen het ligt in de buurt van Corfu, en 42 km ten zuiden van Igoumenitsa, de bekende eindbestemming van velen automobilisten die overkomen uit Italiƫ. Tijdens mijn vakantie daar ook nog een bosbrand gezien, maar vooral genoten van het uitzonderlijk warme zeewater +29 graden!! en de natuur welke Griekenland te bieden heeft. Grapppen over de crisis daar mogen naar Rutte toe, ik zeg het maar vast :) Enjoy!





































































































***Bonus***



Groeten!
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Eric

Die twee laatste foto's........  :o :o :o :o :o Klap op de vuurpijl, lekkerste toetje!!

Weerfreak 1337

Geweldige platen Sven! Lekker vakantie (en onweers-)sfeertje geweest daar! ;D 8)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Mariska

Een statisticus waadde door een rivier die gemiddeld 1 meter diep was. Hij verdronk.[/size

Giso84

Top foto's en het filmpje maakt het helemaal af  8)
Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

Powered by EzPortal