Winter discussietopic 2014/2015 deel 3

Topic gezien door 195188 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 07 dec 2014 - 21:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

bliksems

Citaat van: dick_laurent op vr 19 dec 2014 - 09:35
Ja? want dan zou je pas 'echt' gelukkig zijn?

niet zo gelukkig als jij zou zijn met je reacties denk ik.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Hector Pascal

Ik geloof dat we serieus rekening moeten gaan houden met dat het geen winter wordt dit jaar. Ook geen sneeuw en dergelijke, misschien wat natte sneeuw, maar dat noem ik geen winter. De kaarten zijn dramatisch en ik weet dat het zo kan omslaan, alleen zie ik dat niet gauw gebeuren.
Nul bestaat niet.

Jan van Ooijen

Citaat van: dick_laurent op vr 19 dec 2014 - 09:35
Ja? want dan zou je pas 'echt' gelukkig zijn?

Oper is 8 graden warmer dan gemiddelde ;)

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

Citaat van: Hector Pascal op vr 19 dec 2014 - 09:50
Ik geloof dat we serieus rekening moeten gaan houden met dat het geen winter wordt dit jaar. Ook geen sneeuw en dergelijke, misschien wat natte sneeuw, maar dat noem ik geen winter. De kaarten zijn dramatisch en ik weet dat het zo kan omslaan, alleen zie ik dat niet gauw gebeuren.

De 27ste zijn er genoeg kansen want alles ziet er goed uit tot nu toe
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

dick_laurent

Citaat van: bliksems op vr 19 dec 2014 - 09:45
niet zo gelukkig als jij zou zijn met je reacties denk ik.

Jammer, gemiste kans dan.

dick_laurent


winter67

Deze pluim moet je niet serieus nemen avond is meestal kouder.

winter67

Johan hoe groot is een witte 2e aangezien de vrijdag telkens kouder word?

jeffrey83

Citaat van: dick_laurent op vr 19 dec 2014 - 09:56
Warmer is altijd beter  ;)


Ik lees veel maar reageer niet vaak... omdat ik nooit wat nuttigs te melden heb...

Nu hoop ik dat jij dat ook gaat doen... want nuttig is jou bijdrage niet.

azijnpisser. :-*

Danny

De gehele pluim laat nog steeds de dalende trend zien in de 2de helft van volgende week. Ook nog steeds voldoende uitslag op de sneeuwpluim te zien het weekend na de kerstdagen. Als het echt tot sneeuw gaat en er een sneeuwdek gevormd gaat worden zullen de modellen moeite hebben de echte temperaturen na deze dagen te berekenen. Laten we hier dus nog geen waarde aan hechten en voorlopig onze focus de komende tijd op kerst en de daarop volgende dagen houden.

dick_laurent

Citaat van: jeffrey83 op vr 19 dec 2014 - 10:06

Ik lees veel maar reageer niet vaak... omdat ik nooit wat nuttigs te melden heb...

Nu hoop ik dat jij dat ook gaat doen... want nuttig is jou bijdrage niet.

azijnpisser. :-*

Pfff hou toch op jankbal. Als iemand hier letterlijk zegt na het zien van een koude pluim:

"Mooi! Nu maar hopen dat ie uitkomt" dan is er hier NIEMAND die daarover valt.
Maar als er een zachte pluim oid is en ik zeg: "Beter, hoop dat ie uitkomt" dan valt iedereen over me heen en roept dat ik beter mn kop kan houden.
Hoe hypocriet en eenzijdig. Zodra je iets leest wat je niet wil horen is het meteen boo-hoo
Sneu hoor.

Marcellang

Citaat van: dick_laurent op vr 19 dec 2014 - 10:14
Gezever.....
Ffff kijken of je hier gewipt kan worden  ::)
Nette pluim Danny, hier in het N/O(en rest NL/BE) kan er makkelijk nog wel een paar graadjes af van het gemiddelde vanaf de 25ste, nog tijd genoeg  ;)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

DSDLimburg

Citaat van: dick_laurent op vr 19 dec 2014 - 10:14
Pfff hou toch op jankbal. Als iemand hier letterlijk zegt na het zien van een koude pluim:

"Mooi! Nu maar hopen dat ie uitkomt" dan is er hier NIEMAND die daarover valt.
Maar als er een zachte pluim oid is en ik zeg: "Beter, hoop dat ie uitkomt" dan valt iedereen over me heen en roept dat ik beter mn kop kan houden.
Hoe hypocriet en eenzijdig. Zodra je iets leest wat je niet wil horen is het meteen boo-hoo
Sneu hoor.
:-* lolzz een beetje van me kaar kunnen verdragen en het gewoon bij de inhoud laten. Groetjes 8)
seizoen 2018/2019

Nopie

Citaat van: dick_laurent op vr 19 dec 2014 - 10:14
Pfff hou toch op jankbal. Als iemand hier letterlijk zegt na het zien van een koude pluim:

"Mooi! Nu maar hopen dat ie uitkomt" dan is er hier NIEMAND die daarover valt.
Maar als er een zachte pluim oid is en ik zeg: "Beter, hoop dat ie uitkomt" dan valt iedereen over me heen en roept dat ik beter mn kop kan houden.
Hoe hypocriet en eenzijdig. Zodra je iets leest wat je niet wil horen is het meteen boo-hoo
Sneu hoor.

Misschien omdat het een winter topic is, en denk het overgrote deel van de leden hier snakken naar serieus winter weer. Wat ik begrijp is dat jij liever lente temps wil, dan zou ik over een 3 tal maanden terug komen voor het lente/zomer topic  ;)

Ontopic: Pluim ziet er niet verkeerd uit, gister avond was de pluim wel iets kouder geloof ik. Maar ach lange termijn he.

Hector Pascal

Citaat van: dick_laurent op vr 19 dec 2014 - 10:14
Pfff hou toch op jankbal. Als iemand hier letterlijk zegt na het zien van een koude pluim:

"Mooi! Nu maar hopen dat ie uitkomt" dan is er hier NIEMAND die daarover valt.
Maar als er een zachte pluim oid is en ik zeg: "Beter, hoop dat ie uitkomt" dan valt iedereen over me heen en roept dat ik beter mn kop kan houden.
Hoe hypocriet en eenzijdig. Zodra je iets leest wat je niet wil horen is het meteen boo-hoo
Sneu hoor.
Misschien moet je je bijdrages eens nalezen, misschien dat je dan begrijpt wat hij bedoelt...
Het gaat namelijk niet om je warm of kouliefhebber bent, maar jij komt steeds terug op dat je warm weer fijner vindt. Dat weten we nu wel. Dit is wintertopic waar mensen graag winter zien, dat moet zelfs jij begrijpen.
Nul bestaat niet.

Jan van Ooijen

Zo standpunten alweer gemaakt vandaag, hopen dat het een keer op een normale manier kan. Meer wordt er niet meer over gezegd en in het vervolg worden berichten die niet met winter te maken heeft verwijdert!
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

dick_laurent

Citaat van: Nopie op vr 19 dec 2014 - 10:22
Misschien omdat het een winter topic is, en denk het overgrote deel van de leden hier snakken naar serieus winter weer. Wat ik begrijp is dat jij liever lente temps wil, dan zou ik over een 3 tal maanden terug komen voor het lente/zomer topic  ;)

Ontopic: Pluim ziet er niet verkeerd uit, gister avond was de pluim wel iets kouder geloof ik. Maar ach lange termijn he.

Nee hoor. Ja nouja lente is mn favo seizoen maar nee ik verwacht heus gewn lente-temps in de winter, waar heb je me dat horen zeggen?

Het mooist is gewoon een normale wintertemp, dus overdag een graad of 5 en snachts rond nul en dan het liefst droog met wat zon.
Deze regenachtige depri dagen hoeven van mij net zo min hoor.

Alleen extreme kou? Ik heb geen auto, ik moet op de fiets naar werk en dat is een dik half uur fietsen (X2 heen en terug)
Als het -15 is met snijdende oostenwind en sneeuw wordt het dagelijks leven voor mij een hel van pijn en ellende ;)
Dus zodoende ben ik heel erg voor normaal NL's winterweer. Duidelijk nu? Vrede zij met jullie  :-*

Weerfreak 1337

In een normale Nederlandse winter heeft men vorst en sneeuw, afwisselend met zachter weer, en over de hele winter verdeeld.  Dus een hele winter overdag 5 graden en s nachts rond nul, is qua temperatuur inderdaad gemiddeld normaal. Qua kouproductie (Hellmanngetal) is dat buitengewoon zacht.

Ja, vorst en sneeuw hoort ook bij de gemiddelde Nederlandse winter.

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Weatherman

Wat een ongelooflijk zeik weer vandaag, kei donker en nat bah. deprimerend  :(
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Weerfreak 1337

Citaat van: Weatherman op vr 19 dec 2014 - 11:00
Wat een ongelooflijk zeik weer vandaag, kei donker en nat bah. deprimerend  :(

Kijk eens op de satelliet, zon is onderweg!  :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Powered by EzPortal