Winter discussietopic 2014/2015 deel 3

Topic gezien door 194251 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 07 dec 2014 - 21:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SnowBoots

Tsja, Kerst brengt hoop, dus waarom geen hoop op wat wittigheid..?!  ;D

Weatherman

Radio 8FM weerman zegt voor vrijdag boven Brabant windkracht 7 met heel veel regen en 10 graden.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Extremissimorum

Citaat van: Jan van Ooijen op di 09 dec 2014 - 07:48
GFS komt in het duister termijn met sneeuw op Kerstavond

Dat is leuk wakker worden! Nu hopen dat het erin blijft!

Op korter termijn:
Citaat van: KNMIVanochtend kan het lokaal glad zijn door bevriezing van natte weggedeelten. Verder komt er in het midden en (noord)oosten van het land dichte mist voor. Later vanavond en gedurende de nacht naar woensdag komen in het noord(west)elijk kustgebied zware windstoten voor.

Windstoten gelden vanaf 22:00 uur tot 06:00 uur morgenochtend

Joshoon

Citaat van: Extremissimorum op di 09 dec 2014 - 08:56
Dat is leuk wakker worden! Nu hopen dat het erin blijft!

Op korter termijn:
Windstoten gelden vanaf 22:00 uur tot 06:00 uur morgenochtend

De mist is goed te merken hier inderdaad.
De mist is er dicht en vriest aan, waardoor wegdelen goed bevroren zijn.

Cdtj3

Hier in Almere waren niet alle wegen gestrooid, en zeker op de fiets kon ik goed de stukken met ijs op de wegen zien :o. Ook het eerste ijs op de wateren gezien hier, toch wel leuk dat het water dus al behoorlijk is afgekoeld, en genoeg voor wat ijs vorming.
Onweersdagen 2017: 33 Hagel: 8
https://www.flickr.com/photos/calvinmusch/

MamaAs

Ondanks de mindere vooruitzichten, was ik aangenaam verrast om het laagje ijs hier op Dolte te zien liggen.
Het water is genoeg afgekoeld blijkbaar  ;D

benjamin112


Weatherman

Mooi om te zien, al dat blauw  ;D ik denk door de mist, hier is het ook mistig.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Nopie

Was toch verrast vanochtend, zelfs de sloten waren bevroren hier. Vorige winter geen 1 keer gebeurd.

glenn

Gfs pluim is niet slecht gemmidelde is flink naar beneden bijgesteld en op termijn toch weer kansen op iets kouder weer?? Denk dat we eerst maar eens de storm moeten laten razen vaak zien we dat nadien de kaarten snel veranderen misschien staat er dan snel een koude tendens op de kaarten

Joep

Wiite kerst vorlgens GFS?

weatheroutlook

Reutel

Citaat van: glenn op di 09 dec 2014 - 10:26
Gfs pluim is niet slecht gemmidelde is flink naar beneden bijgesteld en op termijn toch weer kansen op iets kouder weer?? Denk dat we eerst maar eens de storm moeten laten razen vaak zien we dat nadien de kaarten snel veranderen misschien staat er dan snel een koude tendens op de kaarten

Klopt, ik zag het ook al! Vermoedelijk zien de kaarten er na 12 december heel anders uit..  ::)

glenn

Gfs laat volgende week opnieuw sneeuwkansen zien voor belgie en een stukje van nederland

jens

Citaat van: glenn op di 09 dec 2014 - 11:29
Gfs laat volgende week opnieuw sneeuwkansen zien voor belgie en een stukje van nederland
komt nu ook al enkele dagen terug en is ook goed terug te zien in de pluim van gfs, deze laat temps zien voor de kempen die nauwelijks boven 2 graden komen en neerslag ;)
onweersdagen 2013:6
hevige onweersdagen 2013:2

Serge

Per 20 dec. gaat de straalstroom veranderen, dan gaan we zoals ik het zie veranderen naar een NO circulatie, tot dan zal het NW blijven
Waar is mijn cape

Hector Pascal

Nul bestaat niet.

JCD


david_meyer25


JCD

Fraaie plaatjes uit Tilburg van vanochtend:



Hector Pascal

Nul bestaat niet.

Powered by EzPortal