Winter discussietopic 2014/2015 deel 3

Topic gezien door 194247 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 07 dec 2014 - 21:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Extremissimorum

Hier nog geen natte sneeuw gezien, maar ik heb goede hoop voor dat gebiedje wat er nog aankomt.
Overigens ontstaan er boven land nog heftige buien zeg!  ;D

snowsquall

Hier nog droog en nèt boven nul.. :)

Edit: Waar is mn woonplaats nou weer gebleven?? (Heb ik em net een paar dagen bij 'persoonlijke tekst' weggehaald  :(

Joep

Weer flinke inslag, en natte flatsen

Marco_Goes


Reutel

Hmm.. dat gaat zo nog spannend worden. De temperatuur op 10 cm is in het midden van het land al onder nul en er komt behoorlijk wat neerslag aan..  :P

Weatherman

Citaat van: Reutel op ma 08 dec 2014 - 21:29
Hmm.. dat gaat zo nog spannend worden. De temperatuur op 10 cm is in het midden van het land al onder nul en er komt behoorlijk wat neerslag aan..  :P
hier ?
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Extremissimorum

Iemand hier met update uit Zeeland? Heel Zeeland heeft nu te maken met neerslag.

KeesK

Hier in Goes flinke natte sneeuwbui en een klap onweer

winter

Zie post van Jan in Zuid Limburg een vast sneeuwdek van 3 cm.
Zou mij niks verbazen als ten oosten van de lijn Leeuwaarden-Utrecht-Tilburg op meerdere plaatsen een vast sneeuwdek ontstaat voor een aantal uur ofzo.

Jan van Ooijen

Citaat van: winter op ma 08 dec 2014 - 22:09
Zie post van Jan in Zuid Limburg een vast sneeuwdek van 3 cm.
Zou mij niks verbazen als ten oosten van de lijn Leeuwaarden-Utrecht-Tilburg op meerdere plaatsen een vast sneeuwdek ontstaat voor een aantal uur ofzo.

Klopt, Hirlam liet dat zien vanmorgen, als het goed is heb ik het geplaatst hier
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Weatherman

Citaat van: winter op ma 08 dec 2014 - 22:09
Zie post van Jan in Zuid Limburg een vast sneeuwdek van 3 cm.
Zou mij niks verbazen als ten oosten van de lijn Leeuwaarden-Utrecht-Tilburg op meerdere plaatsen een vast sneeuwdek ontstaat voor een aantal uur ofzo.
ohja joh, wanneer
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Joep

Citaat van: winter op ma 08 dec 2014 - 22:09
Zie post van Jan in Zuid Limburg een vast sneeuwdek van 3 cm.
Zou mij niks verbazen als ten oosten van de lijn Leeuwaarden-Utrecht-Tilburg op meerdere plaatsen een vast sneeuwdek ontstaat voor een aantal uur ofzo.

Nee gaat denk ik niet gebeuren temps zijn te hoog.
Zuid Limburg misschien wel.

Edwin

Ik vind het nog steeds niks :p sneeuw heb je pas wat aan als het vriest en het blijft vriezen. Pluim is op en top herfst, met enige regelmaat regen, veel wind en temperaturen liggen gemiddeld rond de 5 graden. Mensen willen graag winter zien, maar de realiteit is echt anders. Ik wil winter winter, niet van dat halfbakken gedoe :)
Never Stop Exploring

snowsquall

Citaat van: Joep op ma 08 dec 2014 - 22:18
Nee gaat denk ik niet gebeuren temps zijn te hoog.
Zuid Limburg misschien wel.

Ik denk het ook niet, je ziet op de radar de neerslag al oplossen. Hier net onder Nijmegen zal dan ook niet veel vallen (regen of sneeuw)

winter

Citaat van: snowsquall op ma 08 dec 2014 - 22:21
Ik denk het ook niet, je ziet op de radar de neerslag al oplossen. Hier net onder Nijmegen zal dan ook niet veel vallen (regen of sneeuw)

valt mee met het oplossen van de neerslag. Verwacht in Nijmegen maar op z'n minst natte sneeuw. In jou regio vriest het aan de grond al een graad of 1,5 en op 2 m hoogte ook al dus met een beetje geluk een witte auto en witte struiken/planten.


winter

Over de weermodellen niet echt winterse aspiraties de aankomende week.  :(

vossejongk

Om de tijd te doden, hier een GIF van hoe water tot een sneeuwvlok verandert :D

snowsquall

Citaat van: winter op ma 08 dec 2014 - 22:30
valt mee met het oplossen van de neerslag. Verwacht in Nijmegen maar op z'n minst natte sneeuw. In jou regio vriest het aan de grond al een graad of 1,5 en op 2 m hoogte ook al dus met een beetje geluk een witte auto en witte struiken/planten.

Het lost echt op hoor. Dat gebeurt in dit hoekje wel vaker....

Jan van Ooijen

GFS komt in het duister termijn met sneeuw op Kerstavond



Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Powered by EzPortal