Winter discussietopic 2014/2015 deel 2

Topic gezien door 204858 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 24 nov 2014 - 09:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

winter

Citaat van: Jan van Ooijen op wo 03 dec 2014 - 12:06
Daarom ga ik meestal op korte termijn ook uit van Euro4

Heeft u een link hiervoor?


draakje

hele lichte sneeuw hier in hoogeveen bij -2.2 graden

Koen-IJM

Zojuist is de temperatuur gedaald tot onder 0 hier aan de kust, midden op de dag. Tegenstrijdig met de weersverwachtingen maar wel heel apart om mee te maken.

Cdtj3

Ook hier in Almere af en toe een klein vlokje bij een temp van -1.9. (tegenwind op de fiets op dit moment is behoorlijk koud zeg  :-X)
Onweersdagen 2017: 33 Hagel: 8
https://www.flickr.com/photos/calvinmusch/

Hector Pascal

Even ter info, in december 1962 werd het halverwege de maand ruim 11 graden. Iedereen weet dat dit een zeer strenge winter werd. Dus mocht het even warmer worden, dan kan nog steeds de winter hard toeslaan later in de maand.
Nul bestaat niet.

Marcellang

Klein Stavern DL meldt motsneeuw met een temperatuur van -2,6 graden  8)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

benjamin112

Kan zuid oost brabant nog sneeuw krijkrijgen???

Hector Pascal

Citaat van: benjamin112 op wo 03 dec 2014 - 12:40
Kan zuid oost brabant nog sneeuw krijkrijgen???
Ga je dit nou om de haverklap vragen? Ik zou zeggen bestudeer buienradar en volg de weerberichten en trek je eigen conclusie.
Nul bestaat niet.

benjamin112

Citaat van: Hector Pascal op wo 03 dec 2014 - 12:42
Ga je dit nou om de haverklap vragen? Ik zou zeggen bestudeer buienradar en volg de weerberichten en trek je eigen conclusie.
Oke

Weatherman

Heeft deze plotselinge temperatuur daling nog invloed op de verwachting voor de komende dagen ?
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

grizzrh

Citaat van: Weatherman op wo 03 dec 2014 - 12:53
Heeft deze plotselinge temperatuur daling nog invloed op de verwachting voor de komende dagen ?

Stond eigenlijk gewoon al in de pluim :-X
Doenrade, Limburg

bliksems

Citaat van: benjamin112 op wo 03 dec 2014 - 12:40
Kan zuid oost brabant nog sneeuw krijkrijgen???
piet paulusma heeft gezegd dat zuid oost brabant de hele winter GEEN sneeuw krijgt.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Weerfreak 1337

De eerste sneeuw van het seizoen dwarrelt lichtjes naar beneden. :D al meer vlokken dan vorige winter...  :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

grizzrh

Citaat van: bliksems op wo 03 dec 2014 - 13:03
piet paulusma heeft gezegd dat zuid oost brabant de hele winter GEEN sneeuw krijgt.

Piet wie ? Je bedoelt die wat altijd bezopen op SBS6 is ? Met dat vreselijke nieuws voorafgaan van die vent haha
Doenrade, Limburg

lans

Wat mij opgevallen is dat een paar dagen gelden in de pluimen stond dat juist vandaag een wat warmere dag zou worden gemiddelde stond op 6 graden en op korte termijn werd het steeds beter. Als de pluimen dit nou door zetten gewoon elke keer korte termijn beter worden in plaats van vorig jaar lange termijn kou laten zien maar elke keer uitstellen. Ik blijf positief. Hierdoor zie je dat weinig zeker is zelfs op best kort termijn
achterhoek


Weatherman

Citaat van: grizzrh op wo 03 dec 2014 - 13:03
Stond eigenlijk gewoon al in de pluim :-X
Zoals ik hier lees zijn vele toch verrast door de temperatuur daling  ;)
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Weerextrem

Citaat van: bliksems op wo 03 dec 2014 - 13:03
piet paulusma heeft gezegd dat zuid oost brabant de hele winter GEEN sneeuw krijgt.

Overdrijven is ook een vak.... maar maak je nou niet druk om.
Iedereen geniet er toch hier van?

Mij zou het niet verbazen dat straks alle kaarten geschud zijn.


JerryL

Even opnieuw onder de aandacht::::

Citaat van: JerryL op wo 03 dec 2014 - 11:50
Wordt een korte WC (zuidwest), want aan het einde komt de wind weer van noord-west. Daar zit de kou. Of bereikt die kou ons niet?

Iemand?

Powered by EzPortal