Winter discussietopic 2014/2015 deel 2

Topic gezien door 204855 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 24 nov 2014 - 09:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

simonelgersma

Citaat van: benjamin112 op vr 28 nov 2014 - 21:32
Sneeuwkansje voor zondag lees ik dat goed :D? Zo zie je maar weer niet te vroeg juichen en niet te vroeg opgeven :D

Misschien even de moeite nemen om de vorige pagina's te lezen...... Daar word een en ander uitgelegd.....

bisoutjee


Lothiriel

Citaat van: benjamin112 op vr 28 nov 2014 - 21:32
Sneeuwkansje voor zondag lees ik dat goed :D? Zo zie je maar weer niet te vroeg juichen en niet te vroeg opgeven :D

De kans is heel klein, 10 procent. Denk dat ijzel er nog wel inzit. Daar zit dan weer niemand op te wachten denk ik :)
Winter 2015-2016 in Leuven
3 dagen smeltende sneeuw | 2 dagen sneeuw | 8 vorstdagen | 2 ijsdagen

Bacci

Halleluujaaaaah wat een pluim!  :o

Hhahaah ga als een malle lopen dansen!! wie doet mee?

Joep

Op de site van Johan Wintersportweerman staat een mooi stukje over volgend weekend kouder en mogelijk sneeuw tot op zeeniveau  :)afwachten en erg spannend allemaal

Extremissimorum

Citaat van: Cdtj3 op vr 28 nov 2014 - 20:31
;)


Die kansen zijn er zeker, voor details moeten we afwachten tot de kansen binnen betrouwbare termijn komen.

Spannend!

Citaat van: Koen-IJM op vr 28 nov 2014 - 21:40
Amai...  ;D

Nu het noordwesten nog ff zien en ik ben ook blij!  8) Maar wat een pluim zeg! Wel met onzekerheid,  doch gemiddeld veel kouder!

Edit: noordwesten ook stuk kouder, niet echt overtuigend, echter. Sneeuwkansen zijn belabberd volgens ec...

gilleeesss

Citaat van: Bacci op vr 28 nov 2014 - 21:44
Halleluujaaaaah wat een pluim!  :o

Hhahaah ga als een malle lopen dansen!! wie doet mee?

Ik zou wel willen, maar ik ga nog niet te vroeg juichen, die verschillen in die pluim in 1 dag... (kan zo terug slaan ook :-)

Extremissimorum

Citaat van: gilleeesss op vr 28 nov 2014 - 21:48
Ik zou wel willen, maar ik ga nog niet te vroeg juichen, die verschillen in die pluim in 1 dag... (kan zo terug slaan ook :-)

Maar we zijn wel weer terug bij af (in positieve zin dan!) Komend weekend wordt cruciaal! En vergeet de mogelijke sneeuw voor afkoeling niet!

Johann

Citaat van: Joep op vr 28 nov 2014 - 21:46
Op de site van Johan Wintersportweerman staat een mooi stukje over volgend weekend kouder en mogelijk sneeuw tot op zeeniveau  :)afwachten en erg spannend allemaal

Hier de link   ;)
Straks de EC ensembles (50 leden)  ::)

Henk1976

Citaat van: gilleeesss op vr 28 nov 2014 - 21:48
Ik zou wel willen, maar ik ga nog niet te vroeg juichen, die verschillen in die pluim in 1 dag... (kan zo terug slaan ook :-)

Maar spreiding wordt minder groot, en het komt steeds dichterbij.

Joep

Wat een verschil met gisteren zeg met die pluim toch een teken dat er nog veel onzekerheid is maar mijn gevoel zegt dat een sinterklaaswintertje er er in zit

Dennis

Goedenavond : Hierbij de (mooi) PLUIM van EC



bisoutjee

Kunnen we inmiddels ook wel stellen dat deze winter dus sowieso kouder wordt dan afgelopen winter, eerste hellmannpunten ;)

Lothiriel

Citaat van: bisoutjee op vr 28 nov 2014 - 21:58
Kunnen we inmiddels ook wel stellen dat deze winter dus sowieso kouder wordt dan afgelopen winter, eerste hellmannpunten ;)

Op basis van één pluim/voorspelling? Lijkt me wel heel erg kort door de bocht, ik wil het eerst wel eens zien blijven vriezen overdag, waarschijnlijk wordt het nog wel een 5-tal graden.
Winter 2015-2016 in Leuven
3 dagen smeltende sneeuw | 2 dagen sneeuw | 8 vorstdagen | 2 ijsdagen

bisoutjee

Citaat van: Lothiriel op vr 28 nov 2014 - 22:03
Op basis van één pluim/voorspelling? Lijkt me wel heel erg kort door de bocht, ik wil het eerst wel eens zien blijven vriezen overdag, waarschijnlijk wordt het nog wel een 5-tal graden.

Naja je kan toch wel stellen dat er komende week wel minimaal 1 puntje wordt gehaald

Lothiriel

Citaat van: bisoutjee op vr 28 nov 2014 - 22:05
Naja je kan toch wel stellen dat er komende week wel minimaal 1 puntje wordt gehaald

In de Ardennen of in noordelijk/oostelijk Nederland zit dat er wellicht wel in ja :).
Winter 2015-2016 in Leuven
3 dagen smeltende sneeuw | 2 dagen sneeuw | 8 vorstdagen | 2 ijsdagen

Koen-IJM

Citaat van: Dennis op vr 28 nov 2014 - 21:54
Goedenavond : Hierbij de (mooi) PLUIM van EC

Amen. Prachtig.  :o Alleen richting t weekend mag nog wat beter ;-)

gilleeesss

Citaat van: Koen-IJM op vr 28 nov 2014 - 22:08
Amen. Prachtig.  :o Alleen richting t weekend mag nog wat beter ;-)

Komt door een eventuele storing die langskomt (met MISSCHIEn winterse neerslag (veel te vroeg om dit te zeggen xd) )

jeroentje890


Powered by EzPortal