Zomer discussietopic 2014

Topic gezien door 117472 bezoekers
Gestart door Marsel, zo 01 jun 2014 - 08:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dondertje127

Nu alweer het zomertopic. Wat gaat de tijd enorm snel. Zomer 2014, wat een gek idee. Maar ik ben blij dat we weer m'n lievelingsweer krijgen :D
We zitten het hele jaar al goed op schema, precies het tegenovergestelde van vorig jaar toen het tot rond juni/juli koud en kil bleef. Zou er nu ook een geweldige zomer losbarsten? En wat september betreft heb ik eveneens weer goede hoop, en vorig jaar had ik volgens mij wel redelijk gelijk met september. Dus wie weet nog een lange hete zomer :)

Danny

Mooie satelliet plaat van deze ochtend. De lage druk kern is mooi terug te zien nu deze over Nederland trekt.

Jan van Ooijen

EC Oper weer met beide beentjes aan de grond

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Weatherman

Heb vandaag met mijn verjaardag wel een mooie dag  :)
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Jan van Ooijen

Zeer hoge temperaturen tweede Pinksterdag

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

ron12

Ben blij dat de hitte in Duitsland zit maandag 37 graden!!
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

dondertje127

Van mij mag dat 37 graden gebied ook wel naar Nederland komen hoor. Maar 29 tot 30 graden is ook al heel wat. Ben er heel blij mee :)

Jan van Ooijen

35 graden zegt Harmonie voor het zuidoosten!

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Scully

pffff je zal maar een uurtje of 3 post moeten lopen met die hitte.. Zo geen zin.

Maar veel water mee en een pet op!

PatrickM

Helemaal geen lekker weer buiten.. Geen zon en veel wind..

Jasneker

Volop zon in Sneek Friesland, maar door de kletsnatte grond door de regen meteen veel vocht in de luch en dus klam broeierig..

Marco_Goes

Het regent hier gewoon dikke droppels

ron12

Het is in Nijmegen heerlijk 25.4 graden, lekkere windje nu, en de lindebomen geuren nu heerlijk. En nu maar lekker wachten op het onweer wat komen gaat  8)  Kortom de zomer is losgebarsten  8)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

PatrickM

Wacht maar op de bewolking, dan zit je binnen. :P

vossejongk

Niet veel zomers te beleven komende tijd :P ?

lander20

de komende 10 dagen zal er niet veel meer te beleven zijn met hogedruk in de buurt van UK ... even een adempauze :)

Ries

Goh, komende nacht weer eens een heerlijk koele 8 graden! Dat is toch echt een verademing na die benauwdheid van laatste dagen! Het koele windje nu door huis doet ook goed, binnentemp nog maar 22 graden :) Dat vind ik normaal, ook voor buitentemp is dat goed genoeg  :P

Tyshane

Citaat van: Ries op wo 11 jun 2014 - 06:46
Goh, komende nacht weer eens een heerlijk koele 8 graden! Dat is toch echt een verademing na die benauwdheid van laatste dagen! Het koele windje nu door huis doet ook goed, binnentemp nog maar 22 graden :) Dat vind ik normaal, ook voor buitentemp is dat goed genoeg  :P

Inderdaad! Scheelt wel effe zo, lekker fris in de nachten slaapt toch een stuk beter, hoewel bij klamme nachten de onweerskansen wat hoger zijn. Blijft een beetje lastig zo, lol! 22 graden voor buiten vind ik ook wel prima, komende paar dagen rustig Hollands zomerweer, ook effe fijn! :)

Caps

Gaat er volgens jullie nog een record temperatuur komen deze zomer?
Omdat we een warme winter gehad hebben?
Nu staat het warmterecord op 38,6C

lander20

gfs is op lange termijn zeer goed 12u run! jammer dat het lange termijn is.

pfft als je eenmaal zo'n onweersepisode hebt gehad wil je meteen een nieuwe :P

Powered by EzPortal