Winter discussietopic 2013/2014 deel 5

Topic gezien door 296124 bezoekers
Gestart door Johann, do 09 jan 2014 - 19:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Jenkie

Ik lees tegenstrijdige beeichten.... Is de winter nu helemaal weg? Of alleen nog in het oosten/noordoosten? Want daar wonen ook mensen  :)

gilleeesss

Citaat van: Jenkie op wo 22 jan 2014 - 23:24
Ik lees tegenstrijdige beeichten.... Is de winter nu helemaal weg? Of alleen nog in het oosten/noordoosten? Want daar wonen ook mensen  :)

ja noordoosten wss wel :) tsjah

Jenkie


ron12

Citaat van: ron12 op wo 22 jan 2014 - 17:00
Temperatuur gedraagt zich precies het zelfde als het onweer van afgelopen zomer , alles is voor Duitsland , Nederland (nog) steeds niets http://www.niederschlagsradar.de/wetterkarten.aspx?type=temperatur Alleen nu speelt alles een stuk verder van de grens af, onweer was vaak een grens geval af gelopen zomer.
vannacht nog sneeuw in Friesland en Groningen ? zie link
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Citaat van: ron12 op wo 22 jan 2014 - 23:30
vannacht nog sneeuw in Friesland en Groningen ? zie link
oeps verkeerd
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Bacci

Citaat van: gilleeesss op wo 22 jan 2014 - 23:26
ja noordoosten wss wel :) tsjah

Nouja ik wil de pret niet drukken maar volgens EC oper daar ook gewoon regen. Maarja dramitische run deze avond, kleine verschuivingen kunnen weer voor sneeuw zorgen. Vanaf morgen kan alles weer alleen maar meevallen  :P En hey anders volgende week weer kansen toch! HAHAHHAHAA Ennuh anders hebben we Februari nog!! Ohja en wie weet roert Maart zijn staart?! Whahaha En April gaat gewoon lekker doen wat hij wilt en misschien doet Mei er ook nog wat bij.

Ik zeg skippen die Lente!!  ;D

Ijsbloem

offtopic, Nog even up-to- date, Wat is de prijs voor de winnaar van de Hellmann wedstrijd.
Ik ga die troon ,zoals het nu voorstaat zeker betreden en val er ,,,,,niet schaterlachend,,,,,uit ;D
Op weg naar weer wat koudere winters ?
Zou zo maar kunnen , te beginnen in winter 2017.

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

gilleeesss

Citaat van: Bacci op wo 22 jan 2014 - 23:36
Nouja ik wil de pret niet drukken maar volgens EC oper daar ook gewoon regen. Maarja dramitische run deze avond, kleine verschuivingen kunnen weer voor sneeuw zorgen. Vanaf morgen kan alles weer alleen maar meevallen  :P En hey anders volgende week weer kansen toch! HAHAHHAHAA Ennuh anders hebben we februari nog!! Ohja en wie weet roert maart zijn staart?! Whahaha

ja volgende week weer kansen, en dan als we daar zijn, weer volgende week :DD haha

Nopie

Wat een @#!* winter tot nu toe! Heeft het ook niet te maken met de aanhoudende kou in de USA, in New York wordt het komende tijd weer volop winters.

ron12

Limburg 1 graad vorst http://www.weerplaza.nl/actueel  ;) Zuiden wint het nu van het noorden  :P
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Koen-IJM

Even wat tussendoor is de zee ooit zo warm geweest in deze tijd van het jaar? (7.5 graden in IJmuiden) / 8 graden langs de kust

ron12

Citaat van: Koen-IJM op do 23 jan 2014 - 00:04
Even wat tussendoor is de zee ooit zo warm geweest in deze tijd van het jaar? (7.5 graden in IJmuiden) / 8 graden langs de kust
kun je hier zien http://home.hccnet.nl/v.d.horn/meteopagina/zeewatertemperatuur.htm hoogste sinds 2009
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Duitsers verwachte rond de - 10 graden in Groningen in de nachten http://www.wetteronline.de/tiefsttemperatur-karte?fcdatstr=20140125 klik op de dagen
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

gilleeesss


arjanbruggink

Citaat van: ron12 op wo 22 jan 2014 - 23:57
Limburg 1 graad vorst http://www.weerplaza.nl/actueel  ;) Zuiden wint het nu van het noorden  :P
Gevalletje stralingsvorst. Als bewolking binnen trekt ist weer gedaan.
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Johann

Radar: sneeuw omgeving Leeuwarden ?!

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

grizzrh

Voor het gevoel is het best fris buiten nu, ik hoor rijkswaterstaat flink aan de gang hier met zout laden.

Edit: in 10 minuten hebben ze 3x hetzelfe stuk weg gestrooid  ;D lekker bezig!
Doenrade, Limburg

Powered by EzPortal