Winter discussietopic 2013/2014 deel 4

Topic gezien door 163235 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, zo 29 dec 2013 - 19:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

ron12

Vanaf donderdag nog kouder


? kijk richting noord oosten  ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Jan van Ooijen

Citaat van: ron12 op wo 08 jan 2014 - 13:20
Vanaf donderdag nog kouder

kijk richting noord oosten  ;)

Zou je de plaatjes willen uploaden? Dadelijk ga ik ze verwijderen omdat ze niet meer overheen komen met wat je zegt
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

klimascepie

De media is ook waker.
Koude periode op komst.
Meteo consult spreekt van en periode van en maand met kouder weer.
Het KNMI doet het zo als we gewend zijn rustiger aan. Mwoaa het valt wel mee er is en kans dat er enkele dagen sprake is van lichte nacht vorst.
Het grootste deel van de mensheid blijkt graag te willen geloven maar wil geen kennis vergaren om te

gilleeesss

Citaat van: klimascepie op wo 08 jan 2014 - 13:42
De media is ook waker.
Koude periode op komst.
Meteo consult spreekt van en periode van en maand met kouder weer.
Het KNMI doet het zo als we gewend zijn rustiger aan. Mwoaa het valt wel mee er is en kans dat er enkele dagen sprake is van lichte nacht vorst.

Ja meteeen een maand. Hoe kunne ze dat nu voorspellen :D

Lucifer

Citaat van: gilleeesss op wo 08 jan 2014 - 13:46
Ja meteeen een maand. Hoe kunne ze dat nu voorspellen :D

Met diezelfde glazen bol waarmee elk jaar die horrorwinters worden voorspeld, denk ik  ;)

Bacci

Citaat van: Jan van Ooijen op wo 08 jan 2014 - 13:36
Sneeuwkansen van GFS

Das mooi! wel lichte sneeuw maar langdurig en bij temperaturen rond het vriespunt wordt het toch zo wit.
Ook op de EC pluim genoeg sneeuwsignalen voor volgende week.

Jan van Ooijen

Mooie ENS van GFS voor oostelijk deel van het land:

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

ron12

Meer nieuws over het onweer van 3 januari, waarschijnlijk windhoos geweest in Gelderland meer info www.weer.nl
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Edwin

Laat ik nou net in het Oosten wonen :P het mooiste zou zijn als er maandag een centimeter of 20/30 aan sneeuw gaat vallen, en de komende week na maandag lekker zonnig is ;)
Never Stop Exploring

gilleeesss

Citaat van: Jan van Ooijen op wo 08 jan 2014 - 13:52
Mooie ENS van GFS voor oostelijk deel van het land:


heb je dit voor west belgje ook of?

xzaz

Mua, voor de sneeuwliefhebbers is het leuk; voor de ijsliefhebbers is het wat anders.
De winter is nog niet eens begonnen!

bliksems

Citaat van: Bacci op wo 08 jan 2014 - 13:48
Das mooi! wel lichte sneeuw maar langdurig en bij temperaturen rond het vriespunt wordt het toch zo wit.
Ook op de EC pluim genoeg sneeuwsignalen voor volgende week.
maar het duurt dan toch uren en uren met lichte sneeuw tot dat blijft liggen,omdat er nog geen vorst in de grond zit?
of heb ik het mis?
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

gilleeesss


Bacci

Citaat van: bliksems op wo 08 jan 2014 - 14:07
maar het duurt dan toch uren en uren met lichte sneeuw tot dat blijft liggen,omdat er nog geen vorst in de grond zit?
of heb ik het mis?

Nouja als het de nachten daarvoor al gaat vriezen en overdag ook dichtbij nul blijft.

gilleeesss

Nouja, sneeuwdetails moet je maar pas in het weekend ECHT bekijken,  zelf dan is het nog wat vroeg (heb het wel voor de maandag, moesten die terug komen) .

Jan van Ooijen

Citaat van: Edwin op wo 08 jan 2014 - 13:57
Laat ik nou net in het Oosten wonen :P het mooiste zou zijn als er maandag een centimeter of 20/30 aan sneeuw gaat vallen, en de komende week na maandag lekker zonnig is ;)

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Joep

Putto heeft het al weer over sneeuwduinen volgende week en dat niemand bevroed hoe erg het gaat worden de winter. sja

SniperEye

Citaat van: Joep op wo 08 jan 2014 - 15:22
Putto heeft het al weer over sneeuwduinen volgende week en dat niemand bevroed hoe erg het gaat worden de winter. sja

Eerst winterexpert aanhalen, nu Putto. Jij zoekt ook de minst geloofwaardigen van de planeet uit....

Powered by EzPortal