Winter discussietopic 2013/2014 deel 4

Topic gezien door 163324 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, zo 29 dec 2013 - 19:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

flyerke

net stevig onweertje gehad, bijna constant lichtflitsen en de wind ging ook goed tekeer hier in Gavere (oost vlaanderen). Bij gebrek aan sneeuw nu en onweer de afgelopen zomer, ben ik toch nog een beetje blij dat ik dit meegemaakt heb ;-).
Winter is coming

Kres

Hier bij Utrecht kan ik alvast de eerste onweersdag noteren. Net een flits en een flinke rommel gehoord..

wesleylollol

komt met bakken uit de hemel in pijnacker nog geen onweer

studio dewolf

Maak alvast de nieuwe onweertopic van 2014  ::) Daarnet tamelijk hevig onweer met veel wind zodat mijn deur vloog dicht.

Romigo

Citaat van: JerryL op vr 03 jan 2014 - 13:03
Oke, dat wordt een sneeuwstorm in juni. Daar teken ik voor. Als we geen winter krijgen, steek die zomer dan ook maar in .........

Zo is dat, als het geen winter wil worden, dan laat de zomer ook maar wachten.  :)

Weatherman

Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [


ron12

Is vandaag ook zo warm geweest, niet zo gek dan deze plaatje http://blitzortung.org/Webpages/index.php?lang=nl&subpage_0=13 afgelopen zomer zelden gezien dit. ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Romigo

Citaat van: gilleeesss op vr 03 jan 2014 - 14:03
Zo'n winters gevoel!!!!! Velen mensen die klagen, ooh wat is het koud, dan zeg ik: WAT???

Tact 12.4°C te Izegem :)

Ik hoor het mensen ook zeggen, dat ze het koud hebben bij een temperatuur van 8ºC. Terwijl ik nog in een trui op de fiets zit, zie je ze ook met handschoenen en dikke winterjas. Mensen zijn tegenwoordig niet meer wat gewend.  :)  ;)

Romigo

Citaat van: Scully op vr 03 jan 2014 - 14:27
De rozen hebben knoppen... en heb in mijn t-shirt post gelopen... En dat begin januari!

Heb vanmorgen koffie gedronken in de tuin op het bankje, dit lijkt toch niet op winter!  :-\

Stephanie

Woooow. Hier in Sprang Capelle gaat het recht overheen. Heel veel bliksem en super harde donder. Dat het nog maar vaak zo mag onweren in 2014 :D

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

jens

shit man hier is een windhoos over getrokken,de overburen hun trampoline is in hun raam gewaaid gelukkig waren ze niet thuis mijn broer zijn goal is weg gevlogen :'( :'( :'(
onweersdagen 2013:6
hevige onweersdagen 2013:2

Joep

Wat een bar weer, flinke windstoten ook!!

weer.nl

Reutel

WTF dit had ik niet zien aankomen! ;D

Heftig onweertje hoor!

Joep

Toch nog wit in NL :)

Rhoon, foto weerconsult

Snowfreak

ook hier een flinke knal en dan stroom die uitviel, ik denk dat de bliksem ons huis heeft geraakt :D

ron12

Ten westen van Nijmegen zie ik het weerlichten
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

martijn

windstoot bij de Oosterschelde van 169 km/u hier net zojuist veel regen en wat weerlichten niet meer

Joep

 Bizar zware windstoten: Oosterschelde 169 km/u; Hollands Diep 143 km/u. Tijdens buien met zware hagel en onweer.

meteoconsult

Powered by EzPortal