Winter discussietopic 2013/2014 deel 2

Topic gezien door 209508 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, ma 18 nov 2013 - 20:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DSDLimburg

Ben benieuwd hoe zal gaan verlopen de komende dagen. :)
seizoen 2018/2019

Marcel

Citaat van: Jur op wo 04 dec 2013 - 10:53
Laten we er geen slowchat van maken met z'n allen...
Hou het gewoon on-topic en reageer met gefundeerde informatie. Bvd.

Hier ben ik het volledig mee eens, per dag komen er een boel nieuwe pagina's bij in dit topic.
Maar ik moet altijd weer naar berichten zoeken die wel nuttige informatie bevatten, tussen alle andere nutteloze zooi door dus.
Dit haal de lol er voor mij snel vanaf.

Al vaker is er gevraagd om een topic met alleen de nuttige berichten, echter is het dan helemaal geen discussietopic meer.
Het is nog veel beter als bepaalde mensen die hier al posten, voortaan wel reacties geven met inhoud i.p.v. reageren om te reageren zonder rekening te houden met de gedachte achter het topic.


Citaat van: DSDLimburg op wo 04 dec 2013 - 10:53

Is er geen handige app waarmee je het nuttige deel uit je screenshot kan knippen, het is best lastig kijken zo op mijn telefoon.
Ook snap ik niet wat je laatste 2 plaatjes voor toegevoegde waarde hebben, ik zie daar weinig spannends voor Nederland in.
Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

Edwin

Citaat van: Marcel op wo 04 dec 2013 - 11:51
Hier ben ik het volledig mee eens, per dag komen er een boel nieuwe pagina's bij in dit topic.
Maar ik moet altijd weer naar berichten zoeken die wel nuttige informatie bevatten, tussen alle andere nutteloze zooi door dus.
Dit haal de lol er voor mij snel vanaf.

Al vaker is er gevraagd om een topic met alleen de nuttige berichten, echter is het dan helemaal geen discussietopic meer.
Het is nog veel beter als bepaalde mensen die hier al posten, voortaan wel reacties geven met inhoud i.p.v. reageren om te reageren zonder rekening te houden met de gedachte achter het topic.


Is er geen handige app waarmee je het nuttige deel uit je screenshot kan knippen, het is best lastig kijken zo op mijn telefoon.
Ook snap ik niet wat je laatste 2 plaatjes voor toegevoegde waarde hebben, ik zie daar weinig spannends voor Nederland in.

Morgen is het sinterklaas, niet dat ik daar veel mee heb, maar dat staat daar los van. Boven mij werd er ergens een grapje gemaakt met allerlei rijmwoorden over het weer, dat mag hier dan niet? Soms eens een post van iemand die wat minder gerelateerd is aan storm of sneeuw maakt toch niks uit of wel, je hoeft het niet te lezen hoor....wat een storm in een glas water :P. Waarom sluiten de topics hier niet vanzelf trouwens?

Dit lijkt mij trouwens wat overdreven, niet?

Never Stop Exploring

DSDLimburg


Is er geen handige app waarmee je het nuttige deel uit je screenshot kan knippen, het is best lastig kijken zo op mijn telefoon.
Ook snap ik niet wat je laatste 2 plaatjes voor toegevoegde waarde hebben, ik zie daar weinig spannends voor Nederland in.
[/quote]

Ik zal er even aan denken de volgende keer dan zal ik dat even doen. Plaatjes ga ik verwijderen!
seizoen 2018/2019

Edwin

De media { AD, NU en televaag ) publiceert inmiddels ook van alles:

Een stormdepressie ligt momenteel op de loer en bereikt morgenmiddag op ons land. Weeronline waarschuwt voor zeer zware windstoten tot 130 kilometer per uur en een windkracht 9 voor het noordwestelijk kustgebied. De Waddeneilanden worden mogelijk geplaagd met windkracht 11.
Het zou voor de eerste keer sinds 2002 zijn dat we in één jaar twee zware stormen meemaken. Op 28 oktober had Nederland ook te maken met een zeer zware storm. Toen werden windstoten van 152 kilometer per uur genoteerd.

Windkracht 11
De feestdag van de goedheiligman begint al onstuimig op de Waddeneilanden. In de ochtend zal het daar al gaan stormen met windkracht 9. Aan het begin van de middag wakkert de wind verder aan. Het hele noordwestelijk kustgebied heeft dan te maken met storm of zware storm, windkracht 9 of 10. 'De Waddeneilanden krijgen mogelijk te maken met een kortstondige windkracht 11' aldus Weeronline. Het binnenland zal de dans niet ontspringen, ook daar waait het flink met een windkracht 6 of 7.
Never Stop Exploring

ron12

Nu ziet de kaart er minder heftiger eruit als gisteren de dertig plussers zijn eruit wat windstoten betreft
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

SniperEye

Citaat van: DSDLimburg op wo 04 dec 2013 - 12:02
Is er geen handige app waarmee je het nuttige deel uit je screenshot kan knippen, het is best lastig kijken zo op mijn telefoon.
Ook snap ik niet wat je laatste 2 plaatjes voor toegevoegde waarde hebben, ik zie daar weinig spannends voor Nederland in.


Ik zal er even aan denken de volgende keer dan zal ik dat even doen. Plaatjes ga ik verwijderen!

Snapseed.

jasper-k

Citaat van: DSDLimburg op wo 04 dec 2013 - 12:02
Is er geen handige app waarmee je het nuttige deel uit je screenshot kan knippen, het is best lastig kijken zo op mijn telefoon.
Ook snap ik niet wat je laatste 2 plaatjes voor toegevoegde waarde hebben, ik zie daar weinig spannends voor Nederland in.


Ik zal er even aan denken de volgende keer dan zal ik dat even doen. Plaatjes ga ik verwijderen!

Je kan als je in de galerij plaatjes bekijkt in het menu de optie bijsnijden vinden.

ThaGhostNL

Mee discussiëren over het winterweer en de aankomende storm kan ook in onze chatbox http://chat.meteo-service.nl
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

ron12

Er ontstaat een oog ten oosten Denemarken in het systeem http://www.wetter.de/videos/wettervideos/stroemungsfilm-europa-fuer-5-tage-293525.html  volgens mij krijgen de Denen  het alweer het zwaarst te verduren  :'(
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Edwin

Never Stop Exploring

TimK21

Citaat van: Edwin op wo 04 dec 2013 - 12:39
Bild zaait paniek:



Nu moet ik wel zeggen dat de situatie er wel angstig identiek uitziet...
Challenge accepted!

ron12

Op de Duitse wadden eilanden, worden windstoten verwacht van 160 kilometer per uur http://www.wettergefahren-fruehwarnung.de/Artikel/20131203.html ergste windveld trekt ten noorden van Nederland langs, zo te lezen
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen


GHkstra

Verwachte waterstanden voor Harlingen.



Lange termijn verachting.


ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

martijn

Ik zie hier alleen maar posts over de storm en niet over de eventuele sneeue

jens

pff de sneeuw is zo goed als verdwenen voor belgie dan toch :'(
onweersdagen 2013:6
hevige onweersdagen 2013:2

Bacci

Onzekerheid is nog steeds erg groot wat er na vrijdag gaat gebeuren, na de storm zal alles duidelijk gaan worden.

GHkstra

De lucht wordt blauw in Harlingen.


Powered by EzPortal