Winter discussietopic 2013/2014 deel 2

Topic gezien door 209503 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, ma 18 nov 2013 - 20:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

jorentje1997

Citaat van: gilleeesss op wo 20 nov 2013 - 22:19
ik weet niet in hoevere dit ongeveer juist is. Maar vorig jaar als het toen in gans belgie had gesneeuwt zaten ze goed :)

Sneeuw 20 november 21:45

Weerstation MaasMechelen doet dit aan de hand van inzendingen van de gewone mens, meestal wordt de kaart na enkele uren beter omdat er dan meerdere inzendingen zijn maar meestal is dit wel betrouwbaar  ;)

glenn

Gaat die sneeuwzone terug intensiever worden boven België ze lijkt volledig in te boeten nu .

gilleeesss

Citaat van: jorentje1997 op wo 20 nov 2013 - 22:21
Weerstation MaasMechelen doet dit aan de hand van inzendingen van de gewone mens, meestal wordt de kaart na enkele uren beter omdat er dan meerdere inzendingen zijn maar meestal is dit wel betrouwbaar  ;)

Hier liggen wel geen resten, en we liggen nog in grijze gedeelte maarja.. & dat geel stukje kan wel kloppen :) die foto's van mij kwamen van daar in dat gebiedje :)

studio dewolf

Citaat van: gilleeesss op wo 20 nov 2013 - 22:19
ik weet niet in hoevere dit ongeveer juist is. Maar vorig jaar als het toen in gans belgie had gesneeuwt zaten ze goed :)

Sneeuw 20 november 21:45

Ik woon in Halle dus zuidwest van Vlaams-Brabant. Sneeuwdikte: tussen 0,5 cm en 1 cm.

jorentje1997

Citaat van: gilleeesss op wo 20 nov 2013 - 22:23
Hier liggen wel geen resten, en we liggen nog in grijze gedeelte maarja.. & dat geel stukje kan wel kloppen :) die foto's van mij kwamen van daar in dat gebiedje :)

Vannacht sowieso nog buien en regen/sneeuw gebied boven Zeeland draait terug West-Vlaanderen in, temperaturen zullen tegen middernacht ook weer dalen (1-2°c) dus we hebben nog wel een kansje  ;)

gilleeesss

Citaat van: jorentje1997 op wo 20 nov 2013 - 22:26
Vannacht sowieso nog buien en regen/sneeuw gebied boven Zeeland draait terug West-Vlaanderen in, temperaturen zullen tegen middernacht ook weer dalen (1-2°c) dus we hebben nog wel een kansje  ;)

vanacht lig ik te slapen. Ik zie wel :) ik ben meer benieuwd naar het vervolg en de eerste prik van de winter. Ookal is dit wel mooi voor november! + dat de temperatuur vandaag ook niet boven 4.5°C hier is geweest. Koud voor tijd van het jaar (denkik dan toch?:d)

En ja, de temperatuur zal nog zakken hier (maar of er nog buien komen weet ik niet)

wimbaens

Citaat van: gilleeesss op wo 20 nov 2013 - 22:31
vanacht lig ik te slapen. Ik zie wel :) ik ben meer benieuwd naar het vervolg en de eerste prik van de winter. Ookal is dit wel mooi voor november! + dat de temperatuur vandaag ook niet boven 4.5°C hier is geweest. Koud voor tijd van het jaar (denkik dan toch?:d)
Dan heb je een betere winterprik dan in Limburg, 6,5°C geweest en de sneeuwzone geraakt niet eens tot hier. Waar is die warme plas opeens naartoe  ;)

Maxim

Heel de voetbal trainig regen en natte sneeuw gehad, nu is het sinds een 10 minuten gewoon sneeuw geworden :) provinicie antwerpen

ron12

1.4 mm regen gevallen met daar tussen door een paar natte flatsen, rond 20.45 uur dat was het dan,bij 1.6 graden in nijmegen
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

gilleeesss

Terug helder na 14.6mm regen (en wat natte sneeuw)
Wel opletten op de weg met een grastemperatuur(= grondtemperatuur) van -0.5°C!

glenn

overal wordt het wit behalve bij osn pfff die sneeuwzone verpietert voor mijn neus !

arjanbruggink

Citaat van: glenn op wo 20 nov 2013 - 23:03
overal wordt het wit behalve bij osn pfff die sneeuwzone verpietert voor mijn neus !
Ach, gossie...... Scheelt het nog ff dat de winter nog moet komen en duurt tot eind februari.
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

studio dewolf

Eind februari? het kan tot begin april zoals vorige winter  ;D

arjanbruggink

Citaat van: studio dewolf op wo 20 nov 2013 - 23:08
Eind februari? het kan tot begin april zoals vorige winter  ;D
Heb het over het (meteorologische) seizoen, niet het winterse weer  8)
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

jorentje1997

Citaat van: glenn op wo 20 nov 2013 - 23:03
overal wordt het wit behalve bij osn pfff die sneeuwzone verpietert voor mijn neus !

Och wat een pechvogel ben jij, en dit was de laaste kans voor de winter van 2013-2014  :)

gaz753


studio dewolf


gaz753


Eveline

Vanuit Spijkenisse kan ik natte sneeuw melden :-)

gilleeesss

Ik zet 'm nu omdat het tegen morgen al allemaal kan weg zijn he :)
Zuid belgie toch al 'dikke' laag

Powered by EzPortal