26/27/28juni lekker weertje hoor :p

Topic gezien door 1962 bezoekers
Gestart door NitroGenetics, zo 28 jul 2013 - 23:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NitroGenetics

vooruit dan maar

de nacht van 27 juni op 28 juni (nachtelijke beelden) flitsrate was ongeveer 3 flitsen per seconden echt gekkewerk
mooi zeldzame lichtjes gezien in wolken  een shelfcloud derbij super thunderstorm derbij wat wil je nog meer :P
maar natuurlijk hoort er ook een mooi zons ondergang bij ;)
dat allemaal in dit filmpje ;)


NOTE: ben me bewust van de slechte resolutie camera is een beetje bagger :p

dondertje127

Toch mooi gefilmd hoor. Ik heb ook geen apparatuur om haarscherp mee te filmen, roeien met de riemen die we hebben. Ik hoop ooit eens een makkelijk te bedienen filmcamera in bezit te hebben die zowel beeld en geluid haarscherp filmt en opneemt. Maar ja, ik weet niet wat bij jou de reden is, maar in mijn geval ben ik helaas zo rijk niet. Wie weet op een goeie dag...

Maar het is goed te zien hoor jouw filmpje. En de timelapse maakt het ook extra mooi. Het gaat er ook om wat je filmt :)


NitroGenetics

Citaat van: dondertje127 op ma 29 jul 2013 - 05:03
Toch mooi gefilmd hoor. Ik heb ook geen apparatuur om haarscherp mee te filmen, roeien met de riemen die we hebben. Ik hoop ooit eens een makkelijk te bedienen filmcamera in bezit te hebben die zowel beeld en geluid haarscherp filmt en opneemt. Maar ja, ik weet niet wat bij jou de reden is, maar in mijn geval ben ik helaas zo rijk niet. Wie weet op een goeie dag...

Maar het is goed te zien hoor jouw filmpje. En de timelapse maakt het ook extra mooi. Het gaat er ook om wat je filmt :)


klopt helemaal idd het filmpje zelf en hoe het in elkaar is geknutselt past wel :p

DSDLimburg

Is gewoon een mooi gemaakt filmpje, ook goed in elkaar gezet vind ik. Zou zeggen ga zo door :)
seizoen 2018/2019

Giso84

Ik vind het ook een geslaagd filmpje !

Ikzelf heb een HD-camera maar ik pak toch liever mijn Samung Galaxy S4, deze kan met name in de avond/nacht beter omgaan met de lage belichting en focus.
Mijn kado, de Canon 1100D moet ik maar eens gaan uitproberen om wat vast te leggen.

Even terug komend op het filmpje, het begin is echt té mooi/vreemd waarbij je de zonnestraal ziet verspringen, erg goed gespot
Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

NitroGenetics

Citaat van: Giso84 op di 30 jul 2013 - 10:27
Ik vind het ook een geslaagd filmpje !

Ikzelf heb een HD-camera maar ik pak toch liever mijn Samung Galaxy S4, deze kan met name in de avond/nacht beter omgaan met de lage belichting en focus.
Mijn kado, de Canon 1100D moet ik maar eens gaan uitproberen om wat vast te leggen.

Even terug komend op het filmpje, het begin is echt té mooi/vreemd waarbij je de zonnestraal ziet verspringen, erg goed gespot

idd het was heel appart je ziet zulke dingen niet vaak gebeuren dus ben wel blij dat ik het op camera heb gekregen ;)

Giso84

Ik kijk toch behoorlijk veel naar de lucht en richting de zon, ook al pakt dit soms verkeerd uit als ik loop  ;D
Alleen nog nooit de "reflectie" van de zon mogen zien die jij hebt vastgelegd.
Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

NitroGenetics

Citaat van: Giso84 op wo 31 jul 2013 - 10:31
Ik kijk toch behoorlijk veel naar de lucht en richting de zon, ook al pakt dit soms verkeerd uit als ik loop  ;D
Alleen nog nooit de "reflectie" van de zon mogen zien die jij hebt vastgelegd.

haha denk dat meer mensen der last van hebben het is echt een zeldzaam ding dat je niet vaak ziet :p ik had gewoon het geluk :D

Powered by EzPortal