Stormchasen 19/20 Juni 2013

Topic gezien door 3262 bezoekers
Gestart door Sven, di 18 jun 2013 - 17:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sven

Aangezien er spannende tijden aanbreken voor de chasers, en het seizoen vanaf morgen dan echt gestart mag worden. Ben ik eigenlijk wel benieuwd wie er allemaal erop uit gaan morgen. Ook dient dit topic om wellicht chasers zonder vervoer aan iemand te linken bij wie ingestapt mag worden.

Onderstaande chasers zijn in ieder geval op pad.

Sven
Tha-Ghost
Graphicnizor
Dervin
Roald
Steven
Kay
SniperEye
Leon Eikenaar
hj32
Joey Koele
Jur
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

SniperEye

EDIT: ik vertrek vanaf het werk samen met Tinus. Hij heeft 's middags nog een vergadering dus ik hoop dat hij het kort houdt. Ik heb gezorgd dat mijn collega's tot einde blijven :)

Wij vertrekken zoals het er nu naar uit ziet vanuit Weert in zuidelijke richting en gaan als uitvalsbasis het gebied ten westen van Luik gebruiken.

Leon Eikenaar

Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar

GekkeLeo

Net als vorig jaar, ik ben weg en de hel breekt los :p (ga wel vaker weg ;) )

Hoop dat we dit jaar nog meer van zulke situaties krijgen want dan kan ik ook in het lijstje :)


Wie er op uit gaat morgen wil ik in ieder geval heel veel succes wensen! Doe het veilig en kom heel thuis, ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's als ik terug ben!

hj32


zorba

Ik ben in ieder geval aan het werk tot 21.00 uur in Nieuwegein morgen, maar de camera gaat zeker mee. Dan kan ik later op de avond nog even kijken hoe de zaken ervoor staan op dat moment. Dus ik hou alle opties nog open.. echt op pad ga ik niet, bij gebrek aan medechaser (GekkeLeo moest weer zonnodig op vakantie :P)

Heeft er alle schijn van dat het zo'n 25/26 mei 2009 scenario gaat worden, indien dat het geval is hoef ik ook niet ver te zoeken en komt het naar mij toe  ;D

Spannende dag morgen!
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Sven

Citaat van: SniperEye op di 18 jun 2013 - 17:08
EDIT: ik vertrek vanaf het werk samen met Tinus. Hij heeft 's middags nog een vergadering dus ik hoop dat hij het kort houdt. Ik heb gezorgd dat mijn collega's tot einde blijven :)

Wij vertrekken zoals het er nu naar uit ziet vanuit Weert in zuidelijke richting en gaan als uitvalsbasis het gebied ten westen van Luik gebruiken.

Ik heb nog geen idee eigenlijk, zometeen even de 12z run bespreken en dan daaruit een verwachting opmaken :)
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

SniperEye

Super

Twitter is #stcnl neem ik aan?

jorentje1997

Super! Helaas zit ik middenin mijn examens maar ik zal aan jullie denken  ;)

Veel succes, hou het veilig en vergeet de camera niet zodat wij laten kunnen meegenieten  ;D

Graphicnizor

Twitter is #STCNL inderdaad, voor Events zoals een downburst en wallclouds en dergelijke kun je op #chasers+ kijken en xtremechasing voert zn berichten op #xchat ( indien beschikking over internet ) Mijn status is nog even OVB want ik weet niet of kay morgen uberhoubt vertrekt. en of ik met iemand anders mee moet etc etc, vanavond op de facebook ff overleg plegen.

hj32

Wie beheert die #stcnl  tag, want niet van iedereen zijn berichten zichtbaar. Erg belangrijk om zoveel mogelijk info op die tag te  krijgen...
Hoor er graag wat meer over  :)

Lightning_Glenn

Mocht het onweer zo groot als 25/26 mei 2009 worden, dan blijf ik thuis en schiet ik plaatjes vanaf me balkon.
Maar als het van die geïsoleerde buien zijn die steeds opduiken dan ga ik wel op pad om ze te onderscheppen.
Chase area= zuid holland, utrecht, brabant en mischien ook wel richting het oosten als het moet  ;D
Hoe het moet, moet het!
8)

dondertje127

Ik denk dat ik thuis en in de omgeving ga filmen. Heb niet echt supermateriaal maar dat is sowieso leuk voor later als ik verhuisd ben. Dan kan ik de felle flitsen hier nog eens terugkijken, omdat het parkje hiertegenover best lekker donker is :)

Sietse

Iemand die morgen op pad gaat en toevallig een zuiderling wil meenemen? (Net ten noorden van Tilburg) :)

arjanbruggink

Ik moet tot 21.00 werken, maar neem wel m'n camera mee. Maar zie wel wat het wordt.
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

sjorske

Na het werk +/- 17.00u wil ik ook wel een stukje gaan rijden. Ik vertrek vanuit Panningen Limburg. Als iemand de krachten wilt bundelen hoor ik het graag.

Jur


Sven

Ben benieuwd hoeveel chasers we dalijk tegenkomen, het ligt voor de hand dat iedereen dalijk op dezelfde buien afgaan :P
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Graphicnizor

Wel een supermeet hoor met Sven Tha_ghost en Ivey :D stuk voor stuk superrelaxte gasten!! Jammer weer van die Prutbui in DLD, normaal is alles voor DLD maar als wij er zijn gaat die vlieger ineens niet meer op... BAH!

Powered by EzPortal