Zomerverwachting 2013

Topic gezien door 298156 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 13 mei 2013 - 12:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Weatherman

Het knmi geeft voor woensdag 70% neerslag aan.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Jan van Ooijen

Citaat van: dondertje127 op zo 21 jul 2013 - 04:00
Ach wat maakt het uit, dat het zaterdag eventjes onder de 25 graden is geweest? We mogen deze maand niet klagen, t.o.v. de laatste 2 zomers al zeker niet. Wees blij dat het gewoon eindelijk echt zomer is momenteel, hittegolf of niet. Voor hetzelfde geldt hadden we weer een rotzomer gehad ;)

Hier hoef ik geen woorden meer aan toe te voegen ;)
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

Hier een paar modellen met betrekking tot de temperatuur voor vandaag, kijken wie er gelijk gaat krijgen









Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Weatherman

Het is nu al 25,1 graad, gaat rap
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Koen-IJM

Kijkende naar de huidige temps op de tijdstip... denk ik NAVGEM, maar dan rond 33 gr in het oosten

Arend

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 21 jul 2013 - 10:47
Hier een paar modellen met betrekking tot de temperatuur voor vandaag, kijken wie er gelijk gaat krijgen

Hier hoort EC natuurlijk ook bij:
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Jan van Ooijen

Citaat van: Arend op zo 21 jul 2013 - 12:39
Hier horen EC en Hirlam natuurlijk ook bij:

Hirlam staat er ook bij ;)
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Arend

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 21 jul 2013 - 12:41
Hirlam staat er ook bij ;)

Al aangepast Jan, sorry.  ;) (En vergeet niet het is allemaal DMO)
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Jan van Ooijen

Citaat van: Arend op zo 21 jul 2013 - 12:42
Al aangepast Jan, sorry.  ;) (En vergeet niet het is allemaal DMO)

Jaja, voorlopig zit NAE, Hirlam, GEM en GFS er al naast
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Weerfreak 1337

Citaat van: Arend op zo 21 jul 2013 - 12:39
Hier hoort EC natuurlijk ook bij:

Nu al warmer dan berekend(hier dan). :P
Station Hoek van Holland zit al boven de 28 graden.

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

dondertje127

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 21 jul 2013 - 10:47
Hier een paar modellen met betrekking tot de temperatuur voor vandaag, kijken wie er gelijk gaat krijgen

Ik vermoed geen van allen :P
Denk zelf een graad of 30 á 32. Ze zitten er allemaal onder, en eentje zit wel erg hoog ineens.

TaL

26 graden aan zee hier, eindelijk !!! Een zomerse dag :D

Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

alfons

knmi geeft code geel af in verband met hitte
volgens de telegraaf

Jasneker

29.4 max in Sneek, temp gaat nu weer dalen, net geen 30 graden C vandaag...

Marsel

Wat is dit een verademing mensen! Heerlijk die temperaturen, genieten dit. Warmte is vrij droog is dus naar mijn idee ook redelijk uit te houden.
Morgen en overmorgen ook nog maar even meepakken want daarna komt voor langere tijd de klad erin.

just0408

In Heerhugowaard is het ook goed warm. De temperatuur is inmiddels opgelopen tot maar liefst 31,4°C.
Maandag en dinsdag ook hier nog warmer ... 33°C wellicht? Het zal in ieder geval heerlijk slapen zijn vannacht.  :)
Ik ben ook niet van steen.

zorba

Citaat van: Marsel op zo 21 jul 2013 - 16:42
Wat is dit een verademing mensen! Heerlijk die temperaturen, genieten dit. Warmte is vrij droog is dus naar mijn idee ook redelijk uit te houden.
Morgen en overmorgen ook nog maar even meepakken want daarna komt voor langere tijd de klad erin.

Nou, bij mij kruipt het zweet waar het niet gaan kan....  ;D
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

dondertje127

Hier in Arnhem is het bijna 31 graden geweest (joepie, ik zat goed met mijn gok ;D).

Homoet (weerstation) 30.7°c en Deelen 30.8°c. Ook De Bilt heeft vanmiddag al 30.1°c graden gehaald, om er vervolgens weer onder te duiken en nu is het er weer 30.2°c graden. De kans op een landelijke hittegolf is hiermee dus al een stuk groter geworden met de mooie vooruitzichten van de komende vier dagen. Ook al halen we geen hittegolf, geniet ik er nog altijd volop van :)

ron12

Net 30.4 graden aangetikt hier in Nijmegen,zal wel niet verder stijgen ben ik bang,buurman is nu de tuin aan het sproeien( 28.8 graden)  :( wel de derde tropische dag hier van dit jaar. ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Weatherman

Hoogst gemeten vandaag 31,9 pfff
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Powered by EzPortal