Zomerverwachting 2013

Topic gezien door 298402 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 13 mei 2013 - 12:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Het weermodel NAVGEM komt met maximaal 38 graden voor Nederland. Zou wat zijn als het uitkomt!

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

MamaAs

Zondag komen wij terug uit Hongarije, en we nemen de 35 graden gewoon mee hahaha.
Lekker!

Tyshane

Schitterend de vooruitzichten, zomer doet een stapje verder! Gaat naar tropische temperaturen, ja zo te zien worden de kansen op onweersbuien een stuk groter. Wat zou dat heerlijk zijn, ergens volgende week na zo'n tropische dag, eindelijke een flink onweerssysteem! Ik hoop het zo he! Heerlijk allemaal en fijn dat het zomerweer voorlopig even aanhoudt! :)

Jenkie

Jemig, zelfs 40 in het uiterste oosten... Dat wordt me iets te gortig...

Jan van Ooijen

Citaat van: Jenkie op do 18 jul 2013 - 09:43
Jemig, zelfs 40 in het uiterste oosten... Dat wordt me iets te gortig...

Het is wel het model wat echt tot het uiterste behoort, 34 graden haalbaar en mogelijk een graadje meer
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jenkie

Dat is al heet zat ;-)

Jan van Ooijen

Wat een geweldige pluim!

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

Voor de dames, heren en kinderen is er nu een aktie. 3=2 op alle badkleding met uitzondering van de nieuwe collectie. Heb je nog geen badkleding dan is dit een mooie aktie

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

matroesjka-world

Citaat van: Jan van Ooijen op do 18 jul 2013 - 08:49
Het weermodel NAVGEM komt met maximaal 38 graden voor Nederland. Zou wat zijn als het uitkomt!



Dat geloof je toch zeker zelf niet? ???
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

ron12

Volgens de duitsers volgende week zeer warm,mogelijk 7 dagen temperaturen van boven de dertig plus graden (35 graden mogelijk) in het grens gebied van Nederland en Duitslandhttp://www.wetteronline.de/14-tage-wetter
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Jan van Ooijen

Arcen op weg naar een hittegolf! Vandaag een max temperatuur behaald van 30.1 graden

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Marco uit Hangar 5

buitjes boven Friesland/groningen/Drente? of raken die de grond niet.
Marco Nierop
http://zweef.nl/

Jan van Ooijen

De nieuwe kaarten van NAVGEM, erg warm



Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Koen-IJM

Citaat van: Jan van Ooijen op do 18 jul 2013 - 16:41
De nieuwe kaarten van NAVGEM, erg warm


In hoeverre kan dit realiteit worden? GFS komt namelijk toch wel met een graad of 8 lager.

NitroGenetics

Citaat van: Koen-IJM op do 18 jul 2013 - 17:06
In hoeverre kan dit realiteit worden? GFS komt namelijk toch wel met een graad of 8 lager.

35 graden is toch wel rieel te noemen ;) of we werkelijk de 38+ gaan halen is nog maar de vraag 1 zuchtje vanuit zee en je hebt een heel ander weertype maar in het binnenland lijkt me wel de 35 mogenlijk op de 21ste en 22ste wellichte meer dagen maar is even kijken wat de volgende dagen gaan doen

dondertje127

Ik zie zelfs 40 op de grens van Drenthe, vlak naast 32 graden. Dat zou wel een raar contrast zijn.

Hoe dan ook, wat ik kwijt wilde, ik had nooit durven denken dat dit nog een mooie zomer (in ieder geval julimaand) zou worden.
Ik ben er heel heel erg blij mee :)

In 2012 was augustus een mooie zomermaand, en nu hoop ik beiden. Meestal is september ook een mooie warme maand, dus als het scenario zo blijft, hebben we nog een lekkere lange warme zomer :)

En niet onbelangrijk: Het is een keer geen verregende zomer, dat is zeer opvallend :)
Dat is in tijden niet meer voorgekomen.

Koen-IJM

Citaat van: dondertje127 op do 18 jul 2013 - 19:00
Ik zie zelfs 40 op de grens van Drenthe, vlak naast 32 graden. Dat zou wel een raar contrast zijn.

Hoe dan ook, wat ik kwijt wilde, ik had nooit durven denken dat dit nog een mooie zomer (in ieder geval julimaand) zou worden.
Ik ben er heel heel erg blij mee :)

In 2012 was augustus een mooie zomermaand, en nu hoop ik beiden. Meestal is september ook een mooie warme maand, dus als het scenario zo blijft, hebben we nog een lekkere lange warme zomer :)

En niet onbelangrijk: Het is een keer geen verregende zomer, dat is zeer opvallend :)
Dat is in tijden niet meer voorgekomen.

Je weet niet wat Augustus brengt. Juni en Juli zullen iig niet de boeken ingaan als verregend.

jones

Vandaag ook hier 30,2°C geweest! Mij hoor je absoluut niet klagen met dit weer, ondanks dat ik erin moet werken! kom maar op met die hittegolf. Nu is dat hogedrukgebied zo lang stabiel gebleven nabij UK en van zodra het zich verplaatst richting Scandinavië (deze week) is er stilaan een breakdown zichtbaar in de modellen rond 26/27 juli. Afwachten wat daar van komt maar eerst genieten!

just0408

Temperatuur van de noordzee voor de kust van IJmuiden is ook inmiddels rond de 20 gekomen. :)
Heb vandaag heerlijk gezwommen. De afgelopen week nog erg veel last gehad van kwallen (ben erg dicht bij een blauwe haarkwal gekomen) dus niet kunnen zwemmen, maar nadat de wind meer uit noordelijke richting ging waaien zijn alle kwallen verdwenen.

http://www.rijkswaterstaat.nl/apps/geoservices/rwsnl/awd.php?mode=html&projecttype=watertemperatuur&category=1&loc=IJMH&net=LMW
Ik ben ook niet van steen.

Unknown-user1778

geweldig :) en het mooie is dat ik komende week, de hele week vrij heb! wat een toeval weer xD nu nog onweer...  :D :o

Powered by EzPortal