Zomerverwachting 2013

Topic gezien door 298214 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 13 mei 2013 - 12:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Johann

Citaat van: Marsel op ma 01 jul 2013 - 23:36
Errug stil zeg hier.
En dat terwijl we tweede helft van deze week een hele aardige periode tegemoet gaan. Wederom komen de twee grote rekenbreinen EC en GFS in hun 12Z output met landinwaarts een aaneengesloten reeks warme- en lokaal zelfs een paar zomerse dagen. Aan de kust met een aanlandige wind koeler.

"Plop"   8)

Danny

Een stevige plas neerslag nog op het programma voor dinsdag op woensdag nacht / woensdagochtend.
De rest van de woensdag vooral grijs en kans op wat lichte neerslag. Volgens GFS maakt het oosten ook donderdagochtend nog kans op een aantal spetters uit de bewolking. Daarna komt de zon en loopt de temp. lekker op. Donderdag al z'n 22 graden in de verwachting.

mauriceb

Citaat van: Marsel op ma 01 jul 2013 - 23:36
Errug stil zeg hier.
En dat terwijl we tweede helft van deze week een hele aardige periode tegemoet gaan. Wederom komen de twee grote rekenbreinen EC en GFS in hun 12Z output met landinwaarts een aaneengesloten reeks warme- en lokaal zelfs een paar zomerse dagen. Aan de kust met een aanlandige wind koeler.
Iedereen is helemaal murv geslagen door de tegenvallende start van de zomer :)

Maar idd we gaan mooie dagen tegemoet van het weekend en volgende week!
misschien op termijn ook weer wat onweerkansjes.

Jan van Ooijen

Zon, zon en nog eens zon tot wel 15 uur per dag. Wie wil dit nu niet?

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Glennb

Ik teken ervoor Jan! Dat het maar heeeeel lang mag duren voordat de herfst weer toeslaat..  ;D
Groet,
Glenn

Jan van Ooijen

Nieuwe pluim ook "zomers" te noemen. Op de lange termijn wel wat spreiding

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Mike25

Citaat van: Glennb op di 02 jul 2013 - 10:32
Ik teken ervoor Jan! Dat het maar heeeeel lang mag duren voordat de herfst weer toeslaat..  ;D
helemaal mee eens ;D

arjanbruggink

Heerlijke start van de vakantie!!!
Nu ook nog hopen dat van 12-7 t/m 19-7 ook nog lekker weer is. Zit dan in de Eifel (Dld)
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

TaL

En nu hopen dat de kust ook eens mag genieten..  :(
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

Jan van Ooijen

Citaat van: TaL op di 02 jul 2013 - 11:59
En nu hopen dat de kust ook eens mag genieten..  :(

Komt goed:

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

enrico1972

Op welke site heb je dit overzicht gevonden Jan en is de Duitse verwachting betrouwbaarder dan de Nederlandse ?
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.

In dit land dient u https://sites.google.com/site/johannsmeteouitleg/ te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.
Met dank aan lid Nickname.

Ramon Oost

Citaat van: enrico1972 op di 02 jul 2013 - 14:44
Op welke site heb je dit overzicht gevonden Jan en is de Duitse verwachting betrouwbaarder dan de Nederlandse ?

http://www.wetteronline.de/ Dan bovenaan de gewenste plaats intypen ;)

enrico1972

Dank voor de link. Snap alleen niet waarom jij vanaf komende Vrijdag t/m volgende week Vrijdag te zien krijg als je op Trend klikt en ik
vandaag ( Dinsdag ) t/m volgende week Dinsdag.
Denk dat ik het anders maar gewoon bij hier en weerplaza hou want daar snap ik meer van.
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.

In dit land dient u https://sites.google.com/site/johannsmeteouitleg/ te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.
Met dank aan lid Nickname.

vlerk

Citaat van: enrico1972 op di 02 jul 2013 - 15:18
Dank voor de link. Snap alleen niet waarom jij vanaf komende Vrijdag t/m volgende week Vrijdag te zien krijg als je op Trend klikt en ik
vandaag ( Dinsdag ) t/m volgende week Dinsdag.
Denk dat ik het anders maar gewoon bij hier en weerplaza hou want daar snap ik meer van.

Stukje naar onder kun je 'trend' aanklikken, dan zie je de rest van de dagen.

zorba

Citaat van: enrico1972 op di 02 jul 2013 - 15:18
Dank voor de link. Snap alleen niet waarom jij vanaf komende Vrijdag t/m volgende week Vrijdag te zien krijg als je op Trend klikt en ik
vandaag ( Dinsdag ) t/m volgende week Dinsdag.
Denk dat ik het anders maar gewoon bij hier en weerplaza hou want daar snap ik meer van.

Als je een account op WOM hebt kun je verder kijken dan 7 dagen ;)
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

enrico1972

Dat verklaard inderdaad een hoop Zorba.
Is de Duitse langetermijn verwachting beter dan de Nederlandse ? Hoor af en toe mensen zeggen meer op de Duitse te vertrouwen dan de NL.
Voor wat ik nu kan zien gaan we een redelijk goed weekend tegemoed dus dat wordt weer werken op Scheveningen.  ;D
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.

In dit land dient u https://sites.google.com/site/johannsmeteouitleg/ te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.
Met dank aan lid Nickname.

Harry de Hond

En dan de temp van het water om ons heen nog weer even:
Juist.

DSDLimburg

Van mij mag het van af vrijdag twee weken regen :D grapje wij gaan twee weken naar mallorca, voor iedereen hier natuurlijk ook een fijne  vakantie met veel zon natuurlijk  8)

seizoen 2018/2019

Muisje1988

*vind-ik-leuk* zolang er hopelijk nadien wel mooie klappers op het programma zullen staan uiteraard  ZONDER schade!

Sven

Citaat van: Muisje1988 op di 02 jul 2013 - 21:27
*vind-ik-leuk* zolang er hopelijk nadien wel mooie klappers op het programma zullen staan uiteraard  ZONDER schade!

Liefst met erg veel schade, weet ik zeker dat we onweer gehad hebben, een paar klappen ach peanuts.. tis me verdikkeme triest dit jaar zeg.. ongelooflijk!
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Powered by EzPortal