Zomerverwachting 2013

Topic gezien door 298223 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 13 mei 2013 - 12:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Ramon Oost

Rond de maandwisseling een lichte verbetering in temperatuur?


frankaloe

mag tijd worden..dit pokkeweer duurt veelste lang..
regen was nodig,maar die koude is gewoon erg..
http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

Marlieke

Citaat van: Johann op ma 24 jun 2013 - 11:45
Eindelijk is ook in de Alpen de zomer begonnen.  >:(

Tja Johann, dat krijg je als je ons plaagt met je mooie temps buiten! Dat word direct afgestraft door moeder natuur!  ;D :P ;)
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Sven

Citaat van: Marlieke op ma 24 jun 2013 - 18:22
Tja Johann, dat krijg je als je ons plaagt met je mooie temps buiten! Dat word direct afgestraft door moeder natuur!  ;D :P ;)

Sneeuw zou echt het laatste moeten zijn wat ik deze zomer zie, deprimmerend eerste halfjaar bah. Mag hopen dat het 2e halfjaar te warm gaat uitvallen, en we 2014 warm beginnen :) anders kom ik de winter niet door..
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Marsel

Citaat van: Sven op ma 24 jun 2013 - 18:49
Sneeuw zou echt het laatste moeten zijn wat ik deze zomer zie, deprimmerend eerste halfjaar bah. Mag hopen dat het 2e halfjaar te warm gaat uitvallen, en we 2014 warm beginnen :) anders kom ik de winter niet door..
Zal ik alvast een wintertje ala 2007-2008 bestellen? ;D
Lijkt me ook wel weer eens fijn moet ik zeggen, zeker na deze verloren eerste helft van 2013. Lekker dynamisch, erg zacht en afwisselend, en bovendien geen gezeur met kou en sneeuw en alle bijkomende ongemakken.

Weerfreak 1337

De verse ochtendpluim :) Niet slecht  :D


Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

mauriceb

Ja , wel slecht :) ik wil zaterdag BBQ-en

Dennis

Toch mooie start dan op 1 Juli



enrico1972

Kijk daar wordt een mens vrolijk van Dennis  ;D ;D
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.

In dit land dient u https://sites.google.com/site/johannsmeteouitleg/ te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.
Met dank aan lid Nickname.

Glennb

Nu duimen en hopen dat het uitkomt. Het liefst voor een langere periode aub. :)
Groet,
Glenn

negen

Citaat van: Glennb op di 25 jun 2013 - 13:27
Nu duimen en hopen dat het uitkomt. Het liefst voor een langere periode aub. :)

Zeker zou mooi zijn !! 14 daagse op Weerplaza en 14 daagse op weeronline is qua regen nog dramatisch helaas.
Iemand andere berichten ?


mauriceb

Het wordt sowieso beter, we krijgen meer en meer invloed van hogedruk.
Misschien van t weekend toch al wat beter weer. :)

alaind86

GFS 12utc is op het moment helemaal kapot.......
Eveneens GFS 18UCT is gehackt kapot dood hoe je het ook wilt noemen....

Jan van Ooijen

Citaat van: alaind86 op wo 26 jun 2013 - 00:45
GFS 12utc is op het moment helemaal kapot.......
Eveneens GFS 18UCT is gehackt kapot dood hoe je het ook wilt noemen....

Gewoon de juiste kaarten kijken ;)
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

Bijna juli en nog vorst aan de grond

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

1 juli lijkt nog steeds zomers te starten

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Marlieke

Citaat van: Jan van Ooijen op wo 26 jun 2013 - 07:42
Bijna juli en nog vorst aan de grond

Ja, typisch he? Ik zei gisteravond nog tegen mijn man toen we gingen slapen dat het gewoon naar winter ruikt buiten. De kachels waren ook aan bij diverse bewoners.
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Tyshane

De vooruitzichten zijn goed, in ieder geval beter dan het was, we lijken zo begin juli richt wat zomers weer te glijden, lekker toch! :)

Citaat van: Marlieke op wo 26 jun 2013 - 08:20
Ja, typisch he? Ik zei gisteravond nog tegen mijn man toen we gingen slapen dat het gewoon naar winter ruikt buiten. De kachels waren ook aan bij diverse bewoners.

Dat hadden wij ook dat gevoel, hadden besloten om te barbecuen, werd prachtig weer later in de middag, begin avond. Uit de zon werd het rap koud en laat op de avond echt enorm koud. We hadden echt een wintergevoel. Met kerst en oud en nieuw was het warmer rond twaalf uur snachts. :P Maar vrij apart dat het op sommige plaatsen dus echt heeft gevroren, al was het minimaal.

Schitzo

Goedemorgen.

Ik sta zaterdag op een festival van 11:00 tot 23:00 (Omgeving Amsterdam), en nu word ik echt niet vrolijk van het weerbericht. Twijfel zelfs om te gaan. Gisteren was het nog geen regen op zaterdag en nu valt al het regen wat voorspeld is op dond/vrij op zaterdag :)
Zien jullie hier in nog veranderingen of blijft het zo dramatisch voor Zaterdag.

Alvast bedankt

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Powered by EzPortal