Zomerverwachting 2013

Topic gezien door 298162 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 13 mei 2013 - 12:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

TaL

Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

Romigo

Citaat van: Weatherman op zo 16 jun 2013 - 11:25
Ik werk de hele dag met honden uitlaten, ik ben bang dat het erg afzien gaat worden.

Ik zou zeggen, zoek met die honden een meertje op en ga met ze zwemmen.  :P

Romigo

Citaat van: Koen-IJM op zo 16 jun 2013 - 12:07
Wauw. Neerslagbom

Dat zou 's avonds of 's nachts pittig onweer op kunnen leveren.

Weatherman

Citaat van: Romigo op zo 16 jun 2013 - 13:49
Ik zou zeggen, zoek met die honden een meertje op en ga met ze zwemmen.  :P
hahaha, mooi bedacht maar dat gaat niet. Misschien kunnen we wat met een slang  :D
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Tyshane

Citaat van: Marsel op zo 16 jun 2013 - 11:26
Ma t/m wo warm tot zeer warm, bovendien toenemend klam en onweersachtig.
Daarna?
Terug bij af....Een vrij zoutloos weertype met een overheersend westelijke stroming zonder thermische uitspattingen en van tijd tot tijd regen of een bui.
EC00Z pluim zegt genoeg  :'(.

Tja, dat dacht ik ook al; zucht kreun... Maar goed; voor dit soort situaties kunnen we dan altijd weer handig zeggen;  het is LT. ;)

Tyshane

Wel raar te bevatten, nu matig weer en komende dagen heftige temperaturen. Ik ga de ventilator, parasol en koelelementen maar eens opsnorren. Heb er nu tenminste nog puf voor! :P Oh ja en gelijk maar de camera, statief klaar, en de accu's opladen. Prepare mensen prepare! :P


Citaat van: Weatherman op zo 16 jun 2013 - 14:10
hahaha, mooi bedacht maar dat gaat niet. Misschien kunnen we wat met een slang  :D

Je bedoelt tuinslang voor de honden? Of hebben jullie daar ook slangen en wil je daarmee naar het water, lol! ;) Maar voor die honden lekker met de tuinslang; Zal wel gaaf zijn, als ze maar lekker koel worden en veel te drinken hebben! :)

Weatherman

Citaat van: Tyshane op zo 16 jun 2013 - 14:27
Wel raar te bevatten, nu matig weer en komende dagen heftige temperaturen. Ik ga de ventilator, parasol en koelelementen maar eens opsnorren. Heb er nu tenminste nog puf voor! :P Oh ja en gelijk maar de camera, statief klaar, en de accu's opladen. Prepare mensen prepare! :P


Je bedoelt tuinslang voor de honden? Of hebben jullie daar ook slangen en wil je daarmee naar het water, lol! ;) Maar voor die honden lekker met de tuinslang; Zal wel gaaf zijn, als ze maar lekker koel worden en veel te drinken hebben! :)
Ja inderdaad, tuinslang bedoelde ik, meestal houden we de honden zo goed koel. ook laten we ze minder uit zodat ze niet oververhit raken.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

just0408

Hmmm ... lekker weer woensdag. Maar nog te fris om een duik te nemen in de Noordzee.  :)
Ik ben ook niet van steen.

Tyshane

Citaat van: just0408 op zo 16 jun 2013 - 15:11
Hmmm ... lekker weer woensdag. Maar nog te fris om een duik te nemen in de Noordzee.  :)

Met 32 graden spring ik overal in! :P

just0408

Citaat van: Tyshane op zo 16 jun 2013 - 15:31
Met 32 graden spring ik overal in! :P

De watertemperatuur schommelt momenteel langs de kust zo rond de 15 °C en de 17 °C.
Ik ben ook niet van steen.

Diem

De zeewatertemperatuur langs de kust valt inderdaad nog mee, vergelijkbaar met vorig jaar.
-----
De komende dagen eindelijk zomer, werd tijd zeg 8) Jammer dat het maar een paar dagen zijn, lang kan het niet goed gaan in Nederland :(

matroesjka-world

Citaat van: Weatherman op zo 16 jun 2013 - 14:29
Ja inderdaad, tuinslang bedoelde ik, meestal houden we de honden zo goed koel. ook laten we ze minder uit zodat ze niet oververhit raken.

Pas op met de hondjes, ook de straten en stoepen zijn bloedheet voor de onderkant van hun pootjes (zooltjes, kussentjes).
En hou extra rekening met de honden met een platte snuit, maar goed dat wist je vast al :P

Ik hoop dat er de komende dagen geen honden stikken in bloedhete auto's met gesloten ramen...  :-[ :-[
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

zorba

Citaat van: matroesjka-world op zo 16 jun 2013 - 17:19
Pas op met de hondjes, ook de straten en stoepen zijn bloedheet voor de onderkant van hun pootjes (zooltjes, kussentjes).
En hou extra rekening met de honden met een platte snuit, maar goed dat wist je vast al :P

Ik hoop dat er de komende dagen geen honden stikken in bloedhete auto's met gesloten ramen...  :-[ :-[

In zo'n geval sla ik het ruitje gewoon in als ik zoiets zie.

En tsja, er komen een paar zeer warme dagen aan, lekker van genieten zo lang het duurt!
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Weatherman

Citaat van: matroesjka-world op zo 16 jun 2013 - 17:19
Pas op met de hondjes, ook de straten en stoepen zijn bloedheet voor de onderkant van hun pootjes (zooltjes, kussentjes).
En hou extra rekening met de honden met een platte snuit, maar goed dat wist je vast al :P

Ik hoop dat er de komende dagen geen honden stikken in bloedhete auto's met gesloten ramen...  :-[ :-[
Wij lopen het meest op zand en gras, en inderdaad platte snuit honden krijgen zo ie zo extra rust. Ook het platte dak wordt nat gehouden. maar wel bedankt  :D
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

jones

Mooie run van EC + top zonsondergang = prachtige avond :)

Ramon Oost

Hirlam laat het uiterste zuidoosten morgen de 30 graden al aantikken.


Weatherman

Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Energizer85

Het lijkt wel alsof het na woensdag einde zomer is, nou maar even genieten van de komende 3 dagen, met een knetterend einde!

Serge

mwahaha mijn handtekening staat op GS "HorrorZomer" hihi
Waar is mijn cape

Powered by EzPortal