Lentediscussie topic 2013 deel 1

Topic gezien door 311505 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, di 12 feb 2013 - 13:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dondertje127

Nog wel koude nachten/ochtenden, maar als het een beetje snel opwarmt dan kunnen we overdag in ieder geval al genieten. En ik zag flink wat zon voor komende weken :)

Marlieke

Op naar de 20 graden en warmer! Ben het binnenzitten beetje boel zat... 8) 
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

Op en top lente, vrijdag wel toenemende kans op een buitje hier en daar en zaterdag momenteel regenachtig





Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

theowl999999

Citaat van: Jan van Ooijen op do 28 feb 2013 - 08:58
Eindelijk is de media ook wakker.....

Not yet so enthusiastic Jan  ;D, king winter is not yet dead!!!!!

Roland

Ik kijk de laatste drie dagen alleen nog maar op de satellietbeelden: valt er wellicht ergens een gaatje in die witte brij? Kom op zonnetje: vanmiddag een paar gaatjes; zo dik is dat wolkendek toch niet?  8)

arjanbruggink

Citaat van: Roland op do 28 feb 2013 - 10:03
Ik kijk de laatste drie dagen alleen nog maar op de satellietbeelden: valt er wellicht ergens een gaatje in die witte brij? Kom op zonnetje: vanmiddag een paar gaatjes; zo dik is dat wolkendek toch niet?  8)
Nou, denk dat het niks word met de zon vandaag. Hier in het noorden zou er kans zijn op (een) opklaring(en), maar als ik naar de satbeelden kijk heb ik er een hard hoofd in. Midden op de Noordzee ligt er een "nieuw" stratusveld met een zuidelijke trekrichting.
Bye bye zon.......
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Roland

Citaat van: arjanbruggink op do 28 feb 2013 - 10:08
Nou, denk dat het niks word met de zon vandaag. Hier in het noorden zou er kans zijn op (een) opklaring(en), maar als ik naar de satbeelden kijk heb ik er een hard hoofd in. Midden op de Noordzee ligt er een "nieuw" stratusveld met een zuidelijke trekrichting.
Bye bye zon.......
Klopt. Nadert nog snel ook. Ik heb mijn hoop echter gericht op onze oosterburen. Rondom Keulen is de bewolking nu duidelijk dunner, wie weet....

http://wolken.buienradar.nl/eu


marco-groningen

Gisteren al heerlijk kunnen genieten van het zonnetje  8)
Kom maar op met die lente. Worden de mensen ook weer wat vrolijker van. Iedereen is de laatste 2 weken zo sacherijnig als de pest.

Jasneker

Vandaaag weer grauw in Sneek, gisteren mooi zonnetje, dat mag wel weer vaker gebeuren, temp nu 4 graden, mag ook wel wat hoger ;)
Kortom, meer zon, minder regen en wat warmer, daar gaan we voor ;)

Jan van Ooijen

Heerlijke temperaturen weer in de verwachting van GFS, zuiden nu al mogelijk 15 graden!





Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Diem

De zon begint hier langzaam door te breken :)
Hopelijk krijgen we een warm voorjaar. De vooruitzichten zien er in ieder geval niet slecht uit 8)

SniperEye

Citaat van: Stephanie op wo 27 feb 2013 - 22:24
Ahhhh, BBQ en rokjesdag! ;D

Neem jij als vrouwelijk lid het voortouw? ;)

OT: merkte vandaag duidelijk verschil, vanmorgen nog waterig koud, vanmiddag toen de zon zich wat liet zien veel aangenamer. Nog steeds aan de frisse kant overigens, maar het begin is er :)

Dennis

Lente en Winter we gaan het zien  ;D

ron12

de zon schijnt hier ;D in nijmegen bij 2.1 graden
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

André

Hier in Stasegem geen zon te zien en koud 2,5°.
Demeulemeester André

Weatherboy

Het weer vandaag was weer eens prut. Alleen maar grijs met slecht 10 minuten een zwak zonnetje. Met de vooruitzichten mogen de temperaturen dan wel omhoog gaan, maar zonder zon een een windje allerminst aangenaam. Bovendien komt er weer een bak water naar beneden met die zuidelijke stroming. Laat het dan maar dit droge weer blijven, zonder al die graf regen.

hoffies

Goedemorgen wederom saai weer...bewolkt, weinig wind en koud... Bah! Zie mijn webcam!
Twitter: @hoffnar2911

Roland

Voor de vijfde ochtend op rij kan ik eveneens grijs en grauw weer melden. Heeft gemotregend vannacht, maar hoeveelheden waren minimaal. Temp nu 2,4 graden. Gistermiddag om half vier pas hebben we hier een zweempje zon gezien en ben maar meteen wat rondjes gaan lopen in de tuin. Vanmiddag verwacht ik iets meer zonnige momenten, maar helaas moet ik dan werken.

Powered by EzPortal