Lentediscussie topic 2013 deel 1

Topic gezien door 311174 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, di 12 feb 2013 - 13:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hoffies

Twitter: @hoffnar2911

Leon Eikenaar

Vaarwel winter.... Hallo lente!  ;)
Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar

Jenkie

Oeoeoeoeoe, zien jullie op dat laatste plaatje van Jan net dat oranje stukje met 17 graden over oost- Nederland liggen?? Daar woon ik!!!  ;D ;D  ;D

arjanbruggink

Op naar de eerste warme(re) dagen. Dag winter, fijn dat je er was. Ga maar terug naar het Noorden, maar af en toe zullen we je nog wel es om het hoekje zien spieken.

Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Romigo

O jongens wat zijn wij blij met die hoge temperaturen, maar kijk eens hoeveel hemelwater er gaat vallen. Dan heb ik toch liever alles in de vorm van sneeuw.. :P

Ramon Oost


hoffies

De nieuwe pluim geeft toch een ander beeld dan het Amerikaanse model.... Europees is toch flink kouder... Ben benieuwd!
Twitter: @hoffnar2911

Weatherboy

Citaat van: Ramon Oost op di 26 feb 2013 - 22:22
Nieuwe pluim,


Nou al die lente uitspattingen zijn spontaan verminderd. Eigenlijk boeit de temperatuur me helemaal niks de komende tijd, als de zon nou maar eens schijnt.
En van GFS wordt je ook niet vrolijk! Heerlijk 14 graden gezamenlijk met de verdrinkingsdood onderhand. Alles mag, behalve regen :)

Weerfreak 1337

Citaat van: Weatherboy op di 26 feb 2013 - 22:26
Nou al die lente uitspattingen zijn spontaan verminderd. Eigenlijk boeit de temperatuur me helemaal niks de komende tijd, als de zon nou maar eens schijnt.
En van GFS wordt je ook niet vrolijk! Heerlijk 14 graden gezamenlijk met de verdrinkingsdood onderhand. Alles mag, behalve regen :)

Alles mag, behalve regen idd, onweer is uiteraard altijd welkom :P Maargoed, daar hoeven we nu nog niet over te spreken, haha :P
Ik vind de pluim trouwens zo'n beetje hetzelfde als die van vanmorgen en gisteren. Zeer grote spreiding, van 15 graden tot -5.
Control heeft een lente-achtige en een winterse tour. :P Afwachten maar, alles is mogelijk. Ikzelf hoop op verzachting, maar zoals je zegt: wel met zon. Ben die bewolking van de hele winter nu wel zat :P

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Jan van Ooijen

Citaat van: Weerfreak op di 26 feb 2013 - 22:53
Alles mag, behalve regen idd, onweer is uiteraard altijd welkom

En laten ze daar nu net niet naar kijken! Is enige onstabiliteit te zien ;)

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Lightning_Glenn

Kwam het woordje onweer voorbij? ik ben wakker!!
Laat de lente maar langzaam aan beginnen hoor  ;D

Marcel

zo, dan hebben we de winter weer overleefd  8) (doet even afkloppen)
Nu mag het zonnetje door komen met temperaturen van een graad of 16  :D (zonder al te veel wind natuurlijk)

Dat word dus weer op zoek naar kaarten met hoge temperaturen ipv andersom  ::)


Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

Jan van Ooijen

Maart gemiddeld 0.3 graden te warm volgens de berekeningen



Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Glennb

ohohoh wat verlang ik naar de Lente ;D. Prachtige winter gehad, en kan nu mooi worden afgesloten. Lente, kom d'r maar in!
Groet,
Glenn


Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Dennis

Citaat van: Jan van Ooijen op wo 27 feb 2013 - 10:27
En de pluim voor zuidoost



maak eruit op dat we zoals vaak een warmer zuiden hebben dan noorden

SniperEye

*Zet bier koud en stoft barbecue af*

Wat is het toch fijn om hier in het zuiden te wonen :)

DSDLimburg

Dat zijn temps die er op beginnen te lijken. Aankomend weekend lijkt het erop dat we toch eens een beetje kunnen gaan genieten van de eerste lente, lekker de auto weer eens wassen buiten, en het tuintje weer eens in. Ik zeg daar gaan we voor :)
seizoen 2018/2019

Pascal Soomers

Het is weer zover :-)! Het was een mooie winter, maar laat de supercellen maar gauw komen :-D!
When a supercell arrives, you must be prepared.

Powered by EzPortal