Lentediscussie topic 2013 deel 1

Topic gezien door 311249 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, di 12 feb 2013 - 13:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lightning_Glenn

Pluim= 8)
Kom maar op met die zomer! ik kan niet wachten, zon, zon, zon en savonds knallend onweer  ;D

Tyshane

Mooie pluim hoor, zoveel beter als wat we in mei hebben gehad! Lekker! Zo zien we op de valreep van mei naar juni en van lente naar zomer toch een positieve trend. :) Ik sluit me geheel bij Glenn aan; kom maar op met die zomer!  8)

jones


dondertje127

Citaat van: Jan van Ooijen op vr 31 mei 2013 - 11:05
Haha dit topic staat toch morgen op slot, want dan begint de meteorologische zomer ;)

Graag! Kunnen we eindelijk die ellendige lente achterwege laten. En ach, 23-25 graden is een begin, maar aangezien we heel wat gemist hebben in de 'lente', wil ik meteen de hele zomer lang de hoofdprijs (25°c+ en 30°c+ tussendoor)

ron12

De eerste vorst vrije maand sinds tijden in Nijmegen laagste temperatuur was plus 1.3 graden hier,en de hoogste was 23.8 graden.O ja ik heb het ook 2 keer zien weerlichten ver weg  ;D
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

dondertje127

Citaat van: ron12 op vr 31 mei 2013 - 18:41
De eerste vorst vrije maand sinds tijden in Nijmegen laagste temperatuur was plus 1.3 graden hier,en de hoogste was 23.8 graden.O ja ik heb het ook 2 keer zien weerlichten ver weg  ;D

2 keer weerlicht? Heb ik een dag niet opgelet? :(
Weet niet of het deze maand in Arnhem nog gevroren heeft, ik wilde het niet eens weten.

Jan van Ooijen

Vanwege de start van de meteorologische zomer gaat dit tpoic op slot, we gaan verder in het zomertopic.
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Powered by EzPortal