Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 9

Topic gezien door 222379 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 20 jan 2013 - 21:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Joep

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 20 jan 2013 - 22:15
Zelf denk ik ook aan doorzet winter, maar als het woensdag nog niet te zien is dan ga ik wel even achter mijn oren krabben en ook meer de kant op van verzachting. Maar goed... Verzachting is verdrijven van koude lucht en dus ook sneeuw ;) Het heeft alle twee wel wat

Ben benieuwd wat Johan hier over te zeggen heeft :)

Frank Huisman

En ja hoor, er is sprake van sneeuw in Dwingeloo! 23, 24, 25, 26 sneeuwvlokjes! Wel een stevige woei erbij inmiddels.

"En dan nu het weer: Vandaag geen weer, morgen weer."

arjanbruggink

Dan was er daar in Kloosterveen wel een sneeuwbui. Maar in Smilde is get onderhand ook aan het sneeuwen.
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Jdolky

Dat gebied in het westen van Frankrijk daar zit onweer op..komt zeker niet in de buurt van Nederland? aangezien wij het vanuit Duitsland moeten gaan krijgen zoals ik het begreep uit de openingspost?

Daar zit ik nog wel op te wachten zou toch wel super zijn weer..  ;D

Roan

Citaat van: Henk1976 op zo 20 jan 2013 - 22:26
Ik zou zeggen, ga naar buiten.... Of Kloosterveen heeft echt een ander klimaat gekregen
hier komen ook de eerste vlokjes voorbij gevlogen  :-X

bliksems

Citaat van: Jdolky op zo 20 jan 2013 - 22:30
Dat gebied in bij het westen van Frankrijk daar zit onweer op..komt zeker niet in de buurt van Nederland? aangezien wij het vanuit Duitsland moeten gaan krijgen zoals ik het begreep uit de openingspost?

Daar zit ik nog wel op te wachten zou toch wel super zijn weer..  ;D
dat is voor morgenavond
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

marco-groningen

Hier is inmiddels ook iemand zijn poedersuikerbus aan het leegstrooien volgens mij. Tegen de stoepranden ligt nu wat wit spul.

MamaAs

Het gaat alleen maar harder waaien. Inmiddels een 6 bft.
En een gevoelstemp van -12.

Erik V


Weerfreak 1337

Ik ben inderdaad benieuwd wat Johann te zeggen heeft over de mogelijke verzachting na het weekend. :)
Hopelijk binnenkort een stukje. :D

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

winter


hoffies

Twitter: @hoffnar2911

SuperGrover

Citaat van: bliksems op zo 20 jan 2013 - 22:27
"in een strook door het midden van het land 5-10 cm vannacht"
nou,ik ben benieuwd.zou mooi zijn als ik er nog minimaal 5 cm bij krijg,naast de andere 5.
noorden dus 10-15 cm.
volgens mij stond dit in de knmi guidance als ik het goed heb onthouden.
jammer alleen dat het allemaal midden in de nacht gebeurd.
dacht ik ook.
wat verstaan we echter onder midden van het land ?
rekenen we daar Dordrecht ook bij ??  ;D
Anders zit ik dadelijk heel de nacht voor niets op ahahahahaha

bliksems

"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

WinschoterWeer

??  Lantaarnpaalstarend concludeer ik dat er momenteel nog steeds geen vlok sneeuw neergedaald is in het Oldambt!
??  Wel constateer ik een flinke wind 6bft en 2 graden vorst. ??  

Lies74

Dankzij mijn huisgenote op dit forum beland. En, ik kan niet meer stoppen met lezen ;-) Wat is het hier leuk! ookal snap ik van de meeste kaarten enzo helemaal niks, het is heerlijk om het weer hier een beetje te kunnen bijhouden.Groetjes Liesbeth Alphen aan den Rijn

bliksems

Citaat van: SuperGrover op zo 20 jan 2013 - 22:37
dacht ik ook.
wat verstaan we echter onder midden van het land ?
rekenen we daar Dordrecht ook bij ??  ;D
Anders zit ik dadelijk heel de nacht voor niets op ahahahahaha
ga dan maar naar bed,want dat is het zuiden/ZW!haha.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

matroesjka-world

Citaat van: winter op zo 20 jan 2013 - 22:37
Duidelijk toch hoeven geen woorden meer bij... http://www.weer.nl/neerslagradar/duitsland.html

Je bedoeld dat het niks gaat worden voor Nederland?? Toch?? ja toch dat bedoel je toch??  ::)
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

MamaAs

Gaat dat monstergebied richting het noorden?
Dat wordt sneeuwvrij morgen :P

arjanbruggink

Citaat van: Lies74 op zo 20 jan 2013 - 22:40
Dankzij mijn huisgenote op dit forum beland. En, ik kan niet meer stoppen met lezen ;-) Wat is het hier leuk! ookal snap ik van de meeste kaarten enzo helemaal niks, het is heerlijk om het weer hier een beetje te kunnen bijhouden.Groetjes Liesbeth Alphen aan den Rijn
Gaandeweg de tijd dat je hier op het forum gaat spenderen leer je het wel kennen. Vaak genoeg is er wel uitleg bij en mocht je het niet weten, gewoon vragen.
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Powered by EzPortal