Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 7

Topic gezien door 204555 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, di 15 jan 2013 - 22:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

flyerke

volgens de laatste gfsrun is de sneeuwbom van zaterdag van de kaarten verdwenen. Depressie trekt over frankrijk naar het oosten. Had graag nog een paar cm sneeuw bij gehad maarja we hebben al 10 cm :-)
Winter is coming

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Chase-Stormer

Citaat van: MamaAs op wo 16 jan 2013 - 07:25
Oef, het is koud geweest boven dat sneeuwdekje! Lekker.

Hier de -6 gehaald, op 10 cm -9.
En het allerbelangrijkste.... GEEN SNEEUW!!!
Durfde vanochtend niet naar buiten te kijken, hahaha. Laat het ijs maar groeien, laat het ijs maar groeien.

Goedemorgen trouwens.

Goede morgen iedereen, hier precies het omgekeerde.... Ik wou nou juist erg graag mijn gordijnen open gooien en was een beetje beduusd dat alles nog steeds groen was  :P hier inderdaad ook niets gevallen, er is nog wat onderweg dus het kan nog.

Goed, Ik ga even wat laatste dingetjes doen en dan zo op werk aan !

just0408

Ik ben ook niet van steen.

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

zwoof

Mogge all! Lekker frisjes. 8) Zelfs beneden de -10 in zeeland. Wat die pak sneeuw al niet kan doen. Oosten blijf wat milder door de bewolking. 

@Brisk; Zijn schrijven lijkt anders ook nergens op.  ; )

ron12

-15.3 in brabant/gelderland is zeer strenge vorst toch.nijmegen -8.2 graden en het is droog  maar bewolkt hier
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

mochino

Flink koud geweest hier in Zwolle. Als ik Jan zijn kaartje mag geloven min 14.2 brrrrrrrrrr 8)

Brisk

Citaat van: zwoof op wo 16 jan 2013 - 07:59
Mogge all! Lekker frisjes. 8) Zelfs beneden de -10 in zeeland. Wat die pak sneeuw al niet kan doen. Oosten blijf wat milder door de bewolking. 

@Brisk; Zijn schrijven lijkt anders ook nergens op.  ; )

Dat schrijven vind ik juist wel lachen. Je moet eerst 3 keer lezen om er achter te komen wat hij nou bedoeld....en dan snap je het nog niet!
Hij zit volgens mij dan ook met het "moeilijke woorden boekje" op schoot zijn berichten te schrijven. Zo grappig om dan te zien dat die man totaal niet uit zijn woorden kan komen als hij moet praten!
Let is snow, let it snow, let it snow!

just0408

Er komt een megasneeuwbui in ramkoers op Heerhugowaard af zie ik.  :P
Ik ben ook niet van steen.

WinschoterWeer

Citaat van: flyerke op wo 16 jan 2013 - 07:54
volgens de laatste gfsrun is de sneeuwbom van zaterdag van de kaarten verdwenen. Depressie trekt over frankrijk naar het oosten. Had graag nog een paar cm sneeuw bij gehad maarja we hebben al 10 cm :-)
Het meer is nooit vol volgens de mens! Hier in Groningen ligt niks. Niet zeuren. ;) Omarm die 10 cm en geniet vandaag extra ! ;D

ron12

temperatuur gezien op 10 cm hoogte http://www.weerplaza.nl/actueel/extremen.aspeven 10 cm hoogte aanklikken
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

MarcS

Citaat van: Brisk op wo 16 jan 2013 - 08:05
Dat schrijven vind ik juist wel lachen. Je moet eerst 3 keer lezen om er achter te komen wat hij nou bedoeld....en dan snap je het nog niet!
Hij zit volgens mij dan ook met het "moeilijke woorden boekje" op schoot zijn berichten te schrijven. Zo grappig om dan te zien dat die man totaal niet uit zijn woorden kan komen als hij moet praten!
Niet ter verdediging, maar ga zelf maar eens staan met een mic voor je snuit.
Er zijn een aantal 'weermannen' die het zakelijk en persoonlijk niet met elkaar eens zijn ..... zullen we het daar bij laten en het er hier niet meer over hebben.

MarcS

Citaat van: MamaAs op wo 16 jan 2013 - 07:51
Maar op sommige plekken ligt nog geen eens ijs. En waar wel ijs ligt ( zoals hier ) is het nog niet dik genoeg om op te staan.
Tip(s) van de dag ->
-Geen ijs, niet vegen!
-Te dun ijs, niet vegen!
-Geen sneeuw, niet vegen!

Jan van Ooijen

Citaat van: zwoof op wo 16 jan 2013 - 00:52
Heel eerlijk antwoord: "ja! ik ben te groot voor Nederland"  ;D


Ach, weer een mooi staaltje onkunde van die zogenaamde weerman, wat moeten Johann en ik dan wel niet zijn? Ik heb in oktober dit verwachten Johann schetste dit beeld al in december :P
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Chase-Stormer

Citaat van: just0408 op wo 16 jan 2013 - 08:10
Er komt een megasneeuwbui in ramkoers op Heerhugowaard af zie ik.  :P

Laten we het hopen, Ik zal duimen !  :D

Voor mij is het nu tijd om de subtropische temperaturen van de keuken op te gaan zoeken, nog 1 dagje en Ik heb weekend  ;D
Tot na 17:00 iedereen !

just0408

Het lijkt er ook op dat de Elf Steden in Friesland sneeuw krijgen.
Ik ben ook niet van steen.

knarf

Citaat van: Jan van Ooijen op wo 16 jan 2013 - 08:15
Ach, weer een mooi staaltje onkunde van die zogenaamde weerman, wat moeten Johann en ik dan wel niet zijn? Ik heb in oktober dit verwachten Johann schetste dit beeld al in december :P

Kan je mij vertellen waar de beurs volgende maand staat?Kan ik er ook wat aan verdienen...... :P

zwoof

Citaat van: Jan van Ooijen op wo 16 jan 2013 - 08:15
Ach, weer een mooi staaltje onkunde van die zogenaamde weerman, wat moeten Johann en ik dan wel niet zijn? Ik heb in oktober dit verwachten Johann schetste dit beeld al in december :P

Dat is waar. Bescheidenheid op zijn plaats kweekt het nodige respect. Bij extreme zelfingenomenheid zoals bij hem, wordt het moeilijk. ;)

Powered by EzPortal