Onweer en stormchasing: 2012 in 10 minuten

Topic gezien door 2201 bezoekers
Gestart door Wilfred Janssen, ma 17 dec 2012 - 08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wilfred Janssen

Hallo allemaal,

Hier mijn video waarin alle hoogtepunten van het zomerseizoen 2012 met forse onweersbuien en een aantal chases op een rijtje zijn gezet. Het was lastig om te kiezen welke buien er nu wel en niet in gingen om ervoor te zorgen dat de video niet te lang zou worden. Enfin, dit is het eindresultaat geworden, enjoy!





Het chasen dit jaar heb ik vrijwel niet alleen gedaan, dus special thanks naar de mensen met wie ik mee kon/met mij mee zijn gegaan. Het was altijd gezellig en we hebben er flink van genoten! Allemaal een fijne kerst en nieuwjaar toegewenst en op naar seizoen 2013!!

Groeten,

Wilfred Janssen
Operationeel meteoroloog bij Weerplaza
Meer weer: https://twitter.com/WilfredJanssen_

arjanbruggink

Hele mooie compilatie!! Complimenten!! 10 minuten kijkplezier  8)
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Ramon Oost

Prachtige video! Het was indd gezellig ;)

Marsel

Heerlijke film! Geeft een mooie impressie  :).
Met het zien van dergelijke beelden besef ik wederom dat de zomer toch veel meer aan mij besteed is dan de winter. Die voorliefde voor onweer in al haar facetten in warme luchtmassa's  zit diep, heel diep. Ik kan er nu alweer naar uitkijken.

Jammerlijke van de winter is dat de kansen op écht winterweer over het algemeen zo gering zijn in ons land en dat het over het algemeen een grote natte druilperiode is.

Lightning_Glenn

Leuk gedaan Wilfred.
Heel even was ik weer in zomerse sferen :)
Winter, winter, in de plee, doortrekken en weg ermee  ;D

Wilfred Janssen

Bedankt allemaal!

En @Marsel: Ik ben ook meer van de zomer, die extremen zijn toch een stuk interessanter om te volgen als bijvoorbeeld inkomende kou. Bij kou is het zo dat het vaak een aantal dagen aanhoudt, maar bij onweer is het een uur volgas en dan over (helaas) :P Dat maakt het zo indrukwekkend!
Operationeel meteoroloog bij Weerplaza
Meer weer: https://twitter.com/WilfredJanssen_



alaind86


Muisje1988

Wilfred, mijn complimenten, ik heb genoten van je filmpje!!!

op naar seizoen 2013!!!

Powered by EzPortal