wat is jou doel in 2013?

Topic gezien door 2440 bezoekers
Gestart door Leon Eikenaar, ma 31 dec 2012 - 00:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leon Eikenaar

Het einde van 2012 is in zicht!
Over 24 uur zitten we in 2013.

Een nieuw jaar met nieuwe doelen.
Wat is jou doel in 2013?

Wil je gaan afvallen of juist aankomen :p
Ga je een nieuwe camera halen of een nieuwe auto?
Noem maar op! Het mag over alles gaan maar zorg ervoor dat je het wel serieus houd :)

Mijn doel in 2013 is meer metingen doen in een onweersbui.
Ook ga ik voor een autorijbewijs + eigen auto. Zodat ik de chases
Zelf kan voort zetten   ;)
Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar

Dennis

(snel) ander werk zoeken ; mijn huidige job vervalt/stopt in juli 2013

Marlieke

Afvallen (pakweg 30 kilo  :o) na al 3 maanden rookvrij te zijn!  ;D En verder halverwege het jaar op zoek gaan naar werk, herintreden, want dan gaat de kleine kwebbelkous naar school! De vlag gaat uit!  ;) Maar zonder gekheid dus, eindelijk weer gaan werken, hopelijk... Zal nog een uitdaging worden om een baan te krijgen in deze tijd!
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

WoodsWeather

Succes beiden^ :)

Ik ben van plan na mn examen die ik in dit voorjaar heb (en probeer te halen natuurlijk..) een breedhoek lens aan te schaffen voor t nieuwe onweerseizoen van Nederland (tokina 11-16mm). Rijbewijs kan nog wel maar ik heb geen geld voor een auto aangezien ik ga studeren. Ik zal veel uit het zolderraam fotograferen en anders met de fiets. Vriend van me wil misschien wel op chase gaan, hij heeft bijna praktijk examen, nul verstand van weer maar daar ben ik dan voor :p.

Hoogst waarschijnlijk natuur- sterrenkunde @ UU met meteo/aardwetenschappen keuzevakken in de bachelor als vervolgstudie. Verder zie ik het allemaal wel haha ;)
https://twitter.com/WBMol
www.woutermol.com

Stephanie



Ik wil in 2013 graag mijn eerste echte chase meemaken, hopelijk samen met een aantal mede-onweerfreaks van dit forum ;)
Daarnaast the usual 3 kilo die eraf moet, maar daar ben ik niet zo serieus mee bezig, haha.

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Lightning_Glenn

Hier ook een iemand die wat gewicht kwijt wil in 2013, na 2 maanden gestopt te zijn met roken  8) 6-7 kilo
Ik wil ook me "oude" Peugeot die nu nog in stalling staat weer de weg op krijgen en wat peugeot meetings bezoeken.
Ik wil ook meer salaris in 2013, werk er keihard voor en ik verdien het!  ;D ;D ;D

Impreza

Oi.... Is een behoorlijk waslijstje voor ons hier :p

Van de meest belangrijke tot de minst belangrijke onze top 5:
1. Na 2 jaar vechten en proberen: nu eindelijk eens DEFINITIEF stoppen met roken (3x is scheepsrecht zeggen ze ;) ). Voorberijdingen zijn exact 1 week geleden getroffen.
2. Meer tijd samen doorbrengen.
3. Wat vaker NEE durven te zeggen.
4. Eindelijk eens voortgang maken met de grote renovatie van ons huis.
5. Ikke ook wat aan gewicht aankomen. Wat (voor zover ik lees aangaande stoppen met roken) moet lukken in 2013 xD

@Lightning_Glenn:
Welke Peugeot is het? Model, bouwjaar etc :p

studio dewolf

Ik hoop dat er komt meer onweren in 2013  ;D

Ook ik wil wel vermageren. Goede resultaat van examens van de universiteit. Rest weet ik niet.

Lightning_Glenn

@Impreza
Peugeot 309 GTi16 uit 92 Miami Blue
168PK en 950kg


Glenn

Impreza

Citaat van: Lightning_Glenn op ma 31 dec 2012 - 18:20
@Impreza
Peugeot 309 GTi16 uit 92 Miami Blue
168PK en 950kg


Glenn

Ziet er leuk uit! Nog 4 jaar en dan belastingvrij ook (als de regering er vanaf blijft that is...)

Powered by EzPortal