steeds kruisje bij het posten van een bijlage

Topic gezien door 2086 bezoekers
Gestart door ron12, ma 03 dec 2012 - 11:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ron12

Waarom komt er bij mij steeds een kruisje te staan bij een bijlage die ik stuur.Ligt aan de instellingen aan mijn kant?????Of heeft dit een een ander oorzaak.
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Roan

ligt er aan wat je wilt uploaden, een foto of een video ;)
foto mag maar max 2mb zijn, je kunt er ook voor kiezen om bijvoorbeeld via tinypic te uploaden en dan met de [img] tags het toe te voegen, dan staat ie ook mooi in de tekst en niet onderaan je bericht

ron12

Citaat van: Roan op ma 03 dec 2012 - 12:13
ligt er aan wat je wilt uploaden, een foto of een video ;)
foto mag maar max 2mb zijn, je kunt er ook voor kiezen om bijvoorbeeld via tinypic te uploaden en dan met de [img] tags het toe te voegen, dan staat ie ook mooi in de tekst en niet onderaan je bericht
dank voor de informatie
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Impreza

Citaat van: Roan op ma 03 dec 2012 - 12:13
ligt er aan wat je wilt uploaden, een foto of een video ;)
foto mag maar max 2mb zijn, je kunt er ook voor kiezen om bijvoorbeeld via tinypic te uploaden en dan met de [img] tags het toe te voegen, dan staat ie ook mooi in de tekst en niet onderaan je bericht
Werkt dat ook voor het uploaden van foto's vanaf je PC?

Roan

Citaat van: Impreza op ma 03 dec 2012 - 13:12
Werkt dat ook voor het uploaden van foto's vanaf je PC?
juist met foto's vanaf je PC :)

Impreza

Citaat van: Roan op ma 03 dec 2012 - 13:26
juist met foto's vanaf je PC :)
Dat moet ik dan eens proberen xD
Dank je!

Impreza

Citaat van: Roan op ma 03 dec 2012 - 13:26
juist met foto's vanaf je PC :)
Nou, zonet geprobeerd de [ img ] [ /img ] (minus spaties) bij een foto direct vanaf mijn PC. Werkt dus niet  :'(

Roan

Citaat van: Impreza op zo 09 dec 2012 - 17:18
Nou, zonet geprobeerd de [ img ] [ /img ] (minus spaties) bij een foto direct vanaf mijn PC. Werkt dus niet  :'(

Nee, sorry.. misschien heb ik het niet duidelijk en helder uitgelegd:
Ga naar http://tinypic.com/
Upload daar je foto, vervolgens kom je in onderstaand scherm

kopieer dan vervolgens de 2e zin (waar de IMG tags ook al bij staan) en plak het hier :)

Impreza

Citaat van: Roan op zo 09 dec 2012 - 20:01
Nee, sorry.. misschien heb ik het niet duidelijk en helder uitgelegd:
Ga naar http://tinypic.com/
Upload daar je foto, vervolgens kom je in onderstaand scherm

kopieer dan vervolgens de 2e zin (waar de IMG tags ook al bij staan) en plak het hier :)
Aha, als een Photobucket dus neem ik aan?
Als dat zo is, haak ik af. Sorry...

Ik heb dagelijks op een andere site met art-theft te maken en ik ben daar zelf menig keer het slachtoffer van geweest.
Zolang ik mijzelf en anderen niet goed kan beschermen, haak ik af...
Door die ervaringen zeg ik nu: Ik vertik het om iets wereldwijd te delen terwijl een slectief groepje mijn doel was om het mee te delen.

Powered by EzPortal