Uitkomst klimaattop niet geloofwaardig

Topic gezien door 1544 bezoekers
Gestart door Sven, za 08 dec 2012 - 19:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sven

Uitkomst klimaattop niet geloofwaardig

De internationale gemeenschap is er op de klimaattop van de Verenigde Naties in Doha weer niet in geslaagd om geloofwaardige stappen te zetten die de opwarming van de aarde tegengaan. Dit stelde het Wereld Natuur Fonds vandaag. Terwijl rijke en arme landen inmiddels hard worden geraakt door de gevolgen van klimaatverandering, slaagden de onderhandelaars er de afgelopen twee weken zelfs niet in om te voldoen aan de laagste verwachtingen, aldus het WNF. "De wetenschap vertelt ons dat we klimaatverandering nĂș moeten aanpakken'', aldus Samantha Smith, hoofd van het internationale klimaatteam van het WNF.

Bron: Powned
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 


Remy

Veel CO2 zwendel hier ineens,en wat dat WNF betreft die hebben voor mij ook afgedaan en staan wat mij betreft op bijna net zo laag niveau als Greenpeace zij het dat WNF nog net geen criminele terroristen zijn die bijvoorbeeld de Noordzee vervuilen met grote rotsblokken.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

klimascepie

Hoe fout gaat het?

Okee zo fout gaat het dus.
Ik lees zojuist 08:00 en zeer schokkend bericht.
IPCC AR5 rapport gelekt. Wat daar in staat is extreem schokkend.

... we are inspiring government, private sector, and civil society to [make] the biggest transformation that they have ever undertaken. The Industrial Revolution was also a transformation, but it wasn't a guided transformation from a centralized policy perspective. This is a centralized transformation that is taking place because governments have decided that they need to listen to science.

2 links de ene naar het verhaal de andere naar en rechtstreekse link naar de download.
http://wattsupwiththat.com/2012/12/13/ipcc-ar5-draft-leaked-contains-game-changing-admission-of-enhanced-solar-forcing/#more-75705
http://www.filedropper.com/wwwstopgreensuicidecom

Het verhaal is extreem zware kost voor die gene die niet bekend zijn met klimaat. Voor die gene die wel ook maar enigszins op de hoogte zijn en zeker die gene die mijn post lezen en ondertussen ook zelf zijn gaan zoeken (waar voor dank) zal duidelijk zijn dat dit rapport laat zien dat er van AGW niks over blijft, hoewel natuurlijk anders word voorgesteld.

Ondertussen ga ik lekker op vakantie en zal ik het rapport rustig kunnen doorlezen.

Groeten.
Het grootste deel van de mensheid blijkt graag te willen geloven maar wil geen kennis vergaren om te

Powered by EzPortal